Ženi se pokvarila perilica, javila se servisu. Dobila je čudan odgovor: ‘Mi ne znamo to izvaditi‘
Super je kad EU propagira popravke umjesto zamjena uređaja, jedino je mali problem što se nije prvo sjetila provjeriti kako će ti popravci izgledati u stvarnosti.
Čitateljica Jutarnjeg lista se obratila redakciji, kako nije mogla ostvariti svoja prava na garanciju, i to za perilicu posuđa kupljenu od renomiranog proizvođača.
A priča ide ovako - gospođi se nakon 29 mjeseci pokvarila ugradbena perilica za koju je imala garanciju u trajanju od pet godina pa se obratila proizvoiđaču kako bi joj omogućili servis.
Bezobrazno ili ne | Cijene kafe u ugostiteljskim objektima u Bosni i Hercegovini i do 5 maraka
U početku je sve izgledalo OK do trenutka u kojemu nastupa obrat - nakon što iz kompanije saznaju kako je perilica ugrađena u IKEA kuhinju, javljaju se s nevjerojatnim zahtjevom.
"Poštovana, iz servisa smo dobili molbu da izvadite perilicu iz IKEA kuhinje. Uređaj je montiran po IKEA standardima. Nakon što izvadite perilicu, molim Vas za javljanje", navodi se u mailu koji je dobila.
Prvo je mislila da je šala, ali onda je shvatila da nije.
"Oni jednostavno ne žele popravljati uređaje ugrađene u IKEA kuhinje, odnosno potrošačima uvjetuju da ih sami izvade van čime zapravo pada u vodu njihova garancija od pet godina", ljutita je čitateljica.
Potom se proizvođaču perilice obratila s reklamacijom - napisala im je kako instrukcija prema kojoj sama treba vaditi perilicu iz kuhinje nije dio garantnih uvjeta koji inzistiraju jedino da su uređaji ugrađeni po pravilima struke, a dodatno upozoravaju kako nestručno i neovlašteno rukovanje uređajem isključuje prava iz garancije, što bi se definitivno dogodilo kad bi sama vadila perilicu iz kuhinje.
Budite oprezni: Evo šta može krzno kućnog ljubimca uraditi veš mašini
Kako njezina komunikacija nije urodila plodom, obratila se redakciji Jutarnjeg lista za pomoć.
Iz kompanije je brzo stigao odgovor...
"Problem je u fronti perilice. Fronta perilice posuđa je proizvođača IKEA i ona ne ide kao standardna fronta na vrata perilice posuđa, odnosno nije montirana u skladu sa uputama za montažu od proizvođača, ona je nešto udaljenija od vrata i drži se na dvije kopče.
Kopče, pri demontaži/montaži, ako nestručna osoba njima rukuje, pucaju i dolazi do mehaničkog oštećenja kuhinje, zbog toga demontažu fronte treba napraviti osoba iz trgovine IKEA, koja je montirala taj dio, a nakon demontaže fronta serviser će popraviti uređaj, uz produženje garancije", navodi se u odgovoru.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.