Snimio je šokantnu scenu u avionu: Javila se kompanija, preklinju ga da ukloni fotku
Osobe koje lete nekim low-cost avio prijevoznikom, svjesno se odriču nekih komfora poput mjesta za noge ili toplog obroka kako bi uštedjeli na cijeni karte.
Međutim, gospođa koja je putovala EasyJetom iz Londona u Ženevu sigurno nije računala s tim da će dobiti sjedalo bez naslona.
#easyjet beats @Ryanair to have backless seats. @IATA @EASA this is flight 2021 Luton to Geneva. How can this be allowed. @GeneveAeroport @easyJet_press @easyJet pic.twitter.com/EthMoWRR8P
— Matthew Harris (@mattiasharris) 6. kolovoza 2019.
Sliku je na Twitteru objavio korisnik Matthew Harris, koji je očito bio putnik na istom letu, te je postavio dosta logično pitanje – kako je tako nešto uopće dopušteno?
Naravno, ljude na Twitteru scena je zabavila, neke i prilično razbjesnila.
No, stvar je poprimila i sasvim novu dimenziju, kada je službeni Twitter profil EasyJeta javnim tvitom zamolio Harrisa da ukloni tu fotografiju, što je on naravno odbio.
Ljudi su se logično zapitali zašto je pilot uopće pristao poletjeti s takvim avionom te je li gospođa ovako morala sjediti sve vrijeme leta.
Iz EasyJeta su izjavili da niko nije sjedio na tim “neoperativnim” sjedalima, čiji je popravak najavljen za sutra.
Naime, ta sjedala su trebala biti popravljena u Ženevi, odredištu aviona. Izjavili su također da je u trenutku fotografiranja let vjerojatno bio još u Londonu, te da je gospođa ipak smještena na drugo, funkcionalno sjedalo prije polijetanja, kada su ostali putnici smješteni na svoja mjesta.
Harris je doduše skrenuo pažnju na dosta važno pitanje koje je ostalo neodgovoreno – što bi se dogodilo da je let bio pun?
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.