Slasni Oreo optužen da se služi prljavim taktikama
Unatoč tome danas svi znaju za Oreo, za Hydrox mnogo manje.
Ove sedmice 110-godišnja bitka za tržište doživjela je svoj vrhunac.
Leaf Brands, proizvođač Hydroxa, na Facebooku je objavio da je podnio službenu pritužbu američkoj Saveznoj trgovinskoj komisiji (FTC) protiv kompanije Mondelez koja proizvodi Oreo, a u kojoj ih optužuju da tjeraju radnje da sakriju Hydroxe kako se ne bi prodavali.
Kako tvrde iz Hydroxa, predstavnik jednog velikog trgovačkog lanca upozorio ih je da će "Mondelez sakriti njihove kekse po radnjama kako bi bili sigurni da se neće prodavati te da se na kraju prestanu proizvoditi".
Strah od prestanka proizvodnje je opravdan. Nakon što ih je neuspješno pokušao rebrendirati kao "Droxies", tadašnji vlasnik Kellogg's ih je prestao proizvoditi 2003. godine, a ponovno su se pojavili 2015. kad ih je preuzeo Leaf Brands.
Kao dokaz "Mondelezove rabote" objavili su fotografiju koja pokazuje njihove kekse skrivene iza drugih proizvoda, na policama uz koje kupci ne prolaze ili negdje izvan direktnog pogleda kupaca. Čak tvrde da ih se skriva iza drugih nestandardnih okusa Orea.
Uvjereni su da činjenica da zaposlenici Mondeleza pune police u trgovinama umjesto zaposlenika tih trgovina omogućuje konkurentima da Hydroxe sakriju u kut kako se ne bi vidjeli.
Mnogi su komentirali na Facebooku da su primijetili da su Hydroxi skriveni, a jedna je osoba napisala da su joj u prodavnici rekli da su "ljudi iz Orea prijetili da će prestati dostavljati svoje kekse ako se ne prestane prodavati Hydroxe".
Glasnogovornik Mondeleza rekao je za Gizmodo da su uvjereni da te optužbe nemaju temelja. Oreo je ikonski brend, s bogatom historijom razvoja odličnih okusa na koju se ponosi, kao i na to da su kupcima tokom stoljeća donijeli niz inovacija.
"To i naša posvećenost poslovanja s integritetom pretvorile su Oreo u omiljeni keks Amerike", rekao je.
FTC je prije razmatranja pritužbe zatražio dodatne informacije, no Mondelez ne sumnja da će rješenje biti u njihovu korist.
Oreo vodi na tržištu sa zaradom od 661,2 miliona dolara, a unatoč tome što se lani prodalo 40 posto više Hydroxa te je promijenjena njihova formula kako ne bi sadržavali umjetne boje, okuse i GMO sastojke, i dalje je po prodaji daleko od mnogo poznatije konkurencije.
Što se tiče razlika među njima, svi se slažu da dva keksa izgledaju potpuno jednako. Istog su oblika, veličine i debljine, čak im je i boja identična. Iako neki tvrde da je i okus isti, Foodcrumbles piše da je Oreo više gorak, dok je Hydrox slađi, više se u njemu osjeti čokolada te je hrskaviji. Hydroxovo punjenje je drugačije, također je slađe od Oreovog.
Popis sastojaka veoma je sličan, razlika je u tome što Hydrox sadrži više šećera, a Oreo sadrži i šećer i kukuruzni sirup, prenosi Index.hr
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.