Reklame za Superbowl: 4 miliona dolara za 30 sekundi!
Svjetski poznati brendovi izdvojili su milione dolara kako bi se njihovi reklamni spotovi vrtili za vrijeme jednog od najgledanijih sportskih događaja.
Čuveni Superbowl je jedan od najgledanijih sportskih događaja na svijetu, ali isto tako je i najskuplji, prije svega zbog činjenice da 30 sekindi reklamiranja u direktnom prijenosu košta četiri miliona dolara. Međutim, ma koliko god ovaj vid propagande koštao, vodeće i najpoznatije svjetske kompanije se prosto utrkuju koja će dobiti svojih 30, 60 ili 120 sekundi promovisanja svojih proizvoda.
Ovo su reklame koje će se vrtiti tokom ovogodišnjeg meča između Seattle Seahawksa i Denver Bronkosa, koji će se u nedjelju boriti za trofej šampiona NFL-a.
Muškarci će se moći prepustiti uživanju u očaravajućem izgledau Scarlett Johanson, koju je angažovala “Sodastrim”.
Lanac prodavnica automobila “Carmax” imat će čak dva spota koja će se emitovati tokom pauze za reklame na ovogodišnjem finalu NFL-a.
Nekoliko reklamnih videa ove godine imat će za svoje glavne protagoniste životinje, tako je firma koja se bavi mliječnim proizvodima “Chobani”, za promociju svog jogurta uzela medvjeda za zvijezdu svog spota.
Jedna od najpoznatijih svjetskih auto marki, Jaguar, angažovala je oskarovca Toma Hoopera da snimi njen reklamni spot, koji će biti pušten tokom jednog od najgledanijih sportskih događaja, a hollywoodske zvijezde Ben Kingsley, Mark Strong i Tom Hidlestone će samo doprinijeti interesovanju za njihovu reklamu.
Ako je Superbowl zaštitni znak Amerike, onda su isto tako jedan od brendova ove zemlje pahuljice za doručak, stoga nije ni čudo da će poznati proizvođač ove hrane imati svojih 30 sekundi za reklamiranje.
Na kraju kada se izračuna može se reći da je zarada od reklamiranja na ovogodišnjem Superbolu oko 88.000.000 dolara.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.