Mjesto koje spaja najbolje od internetske i trgovine uživo u Sarajevu
Pandemijska 2020. nas je razmazila što se tiče kupovine, naročito korisničke podrške, jer smo navikli da imamo podršku svih 24 sata, da imamo posebne popuste, da nam postavke zapamte naše preference ili da uporedimo brojne proizvode dok ne pronađemo baš onaj za koji smatramo da je savršen za nas.
Odnedavno, nemoguće je proći ispred BBI Centra u Sarajevu, a ne primjetiti IQOS prodajno mjesto, koje svojim savremenim konceptom prodaje, ponudom proizvoda i zanimljivim dešavanjima, privlači pažnju brojnih gostiju, ali i domaćih stanovnika. Prodajna mjesta ovog brenda nisu novina u našem gradu, koja svojim izgledom i poslovnom filozofijom spajaju najbolje od dva svijeta: online prodaju i prodaju uživo.
Navikli smo, kada kupujemo online, da često dobijemo poklon, koji nas obraduje, za koji nismo ni znali da nam treba. Ovaj put, IQOS BBI prodajno mjesto nudi upravo to, ali sa "twist-om“. Svi registrirani korisnici mogu učestvovati u interaktivnoj igri, u kojoj je važna (ali ne i presudna) brzina i u kojoj možete osvojiti asesoar kojim ćete dopuniti svoj uređaj. Registracija znači da su sve preference klijenata zabilježene, kao i njihova iskustvo prilikom kupovine ove bolje zamjene za cigarete, što osigurava da je korisnička podrška zaista u skladu s njihovim potrebama. Ovo je izuzetno dobro poznato već registriranim korisnicima, jer je svaki od njih, skoro sigurno, u proteklom periodu dobio mali znak pažnje i priznanje za hrabru odluku koju su donijeli – stvaranje svijeta bez duhanskog dima.
Historijska noć u Skenderiji: Bosna i Hercegovina razbila Hrvatsku 110 : 90
IQOS, uređaj osmišljen kako bi omogućio viziju svijeta bez dima kompanije Philip Morris koji je na bh. tržištu već dvije i pol godine, revolucionarni je uređaj, predstavlja manje štetnu alternativu tradicionalnim cigaretama. Baziran na tehnologiji zagrijavanja, a ne sagorijevanja duhana, ovaj uređaj spriječava sagorijevanje duhana, a time i stvaranje duhanskog dima, u kojem se nalazi više od 6.000 materija, od kojih je njih 100 dokazano štetnih ili potencijalno štetnih.
Poslovna filozofija Philip Morrisa, koja se odražava i na segment prodaje, znači osigurati jasne i razumljive informacije o proizvodima, uključujući tu i rizik od upotrebe tih proizvoda, svim zainteresiranim punoljetnih osobama. Prema State of Retail istraživanju, još uvijek skoro 75 posto osoba preferira kupovinu uživo.
Kombiniranje online i kupovine uživo na IQOS prodajnim mjestima osigurava se jedinstveno korisničko iskustvo, i stalna komunikacija putem svih kanala komunikacije, koja ne samo da jača reputaciju proizvoda, nego i omogućava potrošačima da se njihovo mišljenje i njihova iskustva čuju. Iako je tehnologija postala neizostavan čak i ključan dio naših života, kupovina uživo je dio iskustva kojeg se još uvijek nismo spremni odreći, jer iskreno, šta može biti bolje nego kada uzmete proizvod u ruku i čujete stručni savjet o njemu?
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.