Nevjerovatna suma novca, ali i količina stresa: Pilot aviokompanije otkrio koliko zarađuje po letu
Pilot aviokompanije otkrio je koliko zarađuje za prilično važan posao.
Postoje neke profesije na ovom svijetu za koje biste se nadali da je osoba koja je unajmljena bila dobro plaćena za svoje vrijeme i trud. Pilot je jedan od njih, svaki dan mnogo života zavisi od toga da rade svoj posao kako treba, pa se nadati da su ljudi koji su angažovani za takav posao dobro plaćeni.
Pilot aviokompanije, Garrett, na svom Youtube profilu pod nazivom "flywithgarrett" odlučio je da objavi video u kojem objašnjava koliko je plaćen za let, kao i koji su poslovi za njega bili najunosniji, a to bi moglo navesti vas da poželite da postanete pilot. Garrett je objasnio da je za svoj trud bio plaćen 213,87 dolara na sat, što zvuči sjajno, ali je obrazložio šta je to zapravo značilo s obzirom na vrijeme koje mu je svako od ovih putovanja zapravo trebalo.
Pogledajte fotografije s mjesta teške nesreće na Bistriku: Dijelovi automobila rasuti po cesti
Piloti ne mogu jednostavno da se otkotrljaju iz kreveta i uđu u cockpit aviona, a zatim jure s jednog leta na drugi za povratno putovanje, proći će vrijeme između letenja koje je on definirao kao "vrijeme daleko od baze".
Segmentirajući troškove određenog leta koji je volio da obavlja, krenuo je (gdje pilot putuje kao putnik kako bi ih odveo tamo gdje treba) sa aerodroma LaGuardia, New York, do međunarodnog aerodroma Dallas Fort Worth, Teksas, a zatim je odletio nazad. Ukupno, njegova plata za taj posao bila je 1.556 dolara.
Volite dokumentarce o serijskim ubicama i kriminalu? Evo šta kažu eksperti o toj navici
Pilot je rekao da mu se svidjela ova ruta jer je mogao raditi na drugim zadacima i nije ostao dugo zaglavljen prije nego što je mogao letjeti nazad. Dok je proveo nešto više od sedam sati u avionu, njegovo ukupno 'vrijeme van baze' bilo je nešto više od devet sati, tako da je imao kratko vrijeme kada je mogao da bude tamo i nazad u toku jednog dana.
Poređenja radi, analizirajući brojeve na drugom letu od aerodroma JFK u New Yorku do Phoenixa u Arizoni, pilot je rekao da bi mogao imati 24-satni presjedanje. To znači da bi on mogao biti na nebu oko 10 sati ili tako nešto, ali bi mogao provesti bliže 40 sati 'udaljeno od baze', što ga čini 'nije najboljim za novac'.
Pilot je rekao da bi mogao zaraditi mnogo više novca ako se nadogradi u kapetana ili krene određenim rutama u određeno vrijeme. U drugom videu objasnio je kako je zaradio 5.500 dolara na dužem letu između Phoenixa i JFK-a gdje je dobio i druge faktore poput godišnjeg odmora.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.