NASA: Asteroid 'Bennu' mogao bi udariti u Zemlju

NASA: Asteroid 'Bennu' mogao bi udariti u Zemlju
Arhiv / Ilustracija
Iako smo svi više-manje naviknuti na najave o „skorom“ uništenju svijeta, kada takva informacija dođe iz NASA-e, onda je vrijedi pročitati.

Njihovi naučnici izdali su upozorenje da bi asteroid "Bennu" mogao udariti u Zemlju i napraviti haos na planeti, te donijeti uništenje i smrt...

No, ipak možemo odahnuti jer bi ovaj asteroid mogao udariti u našu planetu tek za 100 godina, a NASA već šalje letjelicu čiji je zadatak da ispita stanje na ovoj gigantskoj opasnosti. Naime, ovaj asteroid koji je otkriven 1999, širok je 500 metara, viši je od Empire State Buildinga, težak je više od 600 miliona tona i putuje brzinom od 100 hiljada kilometara.

Njegovu putanju nemoguće je izračunati zbog Yarkovskog efekta – asteroid upija energiju sunčeve svjetlosti, a onda je ispušta kao toplinu, što služi kao dodatni potisak koji stalno mijenja putanju ovog tijela.

Ako "Bennu" udari u Zemlju, istraživač NASA-e i profesor planetarnih nauka Dante Lauretta otkriva kako bi to bilo kao da je eksplodiralo 3 milijarde tone eksploziva, što je skoro jednako kao udarac asteroida koji je prije 66 miliona godina izbrisao većinu života s planete; doduše, taj je asteroid imao promjer od 10 kilometara.

Lauretta otkriva da je šansa jedan naprema 2.700 da će nas taj asteroid udariti nekad u budućnosti. Inače, Bennu se može vidjeti s naše planete svakih šest godina.

Lauretta i NASA-in tim stoga žele poslati letjelicu na njega kako bi tačno ispitali veličinu, masu i sastav. Letjelica OSIRIS-REx krenut će prema Bennu 8. septembra ove godine kako bi otkrila Bennuove tajne i spasila buduće generacije. Na asteroid će sletjeti 2018, a na Zemlju će se vratiti 2023.