Nakon što se crveni tepih zamota: Šta se dešava sa dizajnerskom odjećom koju nose slavni?
Popularnost modne revije praktički je zasjenila same dodjele nagrada. Svake godine brojni mediji posvete nekoliko sati detaljima o odjeći koju zvijezde nose na crvenom tepihu prije nego što uđu na mjesto dodjele nagrada.
Za Oskara 2017. godine, E! Network je čak cijeli dan emitovanja posvetio crvenom tepihu, počevši od jutarnjeg "pre-showa" pod nazivom "Odbrojavanje do crvenog tepiha", nakon čega je uslijedio višesatni "Uživo sa crvenog tepiha" s Ryanom Seacrestom.
Za dizajnere, crveni tepih je jedan od najvidljivijih i najzastupljenijih načina promocije svojih brendova. U stvari, neki vrhunski dizajneri će platiti glumicama i muzičarima sa A liste velike pare da nose haljinu ili nakit - između 100.000 i 250.000 dolara u zavisnosti od zvijezde slavne ličnosti.
Zatvor u Vojkovićima: Nenad Nešić u najstrožijem pritvorskom režimu?
Drugim slavnim ličnostima je dozvoljeno da "pozajme" dizajnersku haljinu, torbu ili ogrlicu optočenu dijamantima za noć — naravno, besplatno — kako bi dobili ime dizajnera u projekcijama fotografija na crvenom tepihu koji se mogu kliknuti.
Ali šta se dešava sa tom veoma skupom haljinom kada se crveni tepih zamota i TV kamere pređu na sljedeći događaj? Da li je haljina strpana u ormar da se više nikada ne nosi ili je dizajner odnese u hemijsko čišćenje i pokuša da je proda na Craigslist-u?
Poklon torba od milion dolara: Šokirat ćete se kad čujete šta dobijaju pobjednici Zlatnog globusa
"U rijetkim prilikama, dizajner će slavnoj ličnosti pokloniti haljinu", kaže Ariana Weisner, a najpoznatiji primjer je duboka zelena Versace haljina koju je Jennifer Lopez nosila na dodjeli Grammy nagrada 2000. godine. "Versace joj je poklonio haljinu, jer je to bio tako kultni trenutak." Prema magazinu Glamour, haljina je još uvijek je u ormaru J. Lopez.
Zaista velike dizajnerske kuće kao što su Dior, Louis Vuitton i Chanel vratit će haljinu na crvenom tepihu i zadržati je u svojim arhivama, kaže Weisner. Nećete vidjeti "statement" haljinu sa dodjele Oskara preprodatu javnosti, hemijsko očišćenu ili ne. Ali to nije slučaj sa nižim dizajnerima.
Weisner za ovaj trend navodi porast kompanija za iznajmljivanje mode u Los Angelesu i New Yorku. Manje upadljive haljine na crvenom tepihu "bilo kakvih dizajnera" (Weisnerov izraz) mogle bi vrlo lako završiti na policama trgovina poput Armarium ili Rent the Runway nekoliko godina nakon velikog događaja.
Rasprodaja uzoraka je još jedno mjesto gdje možete naletjeti na haljinu koju je slavna ličnost nosila za jednu veliku noć. Kada se dizajnersko skladište prepuni ostacima prošlogodišnje linije i haljinama veličine uzorka koje su više puta isprobane u radnji, oni održavaju rasprodaju uzoraka.
"Ponekad možete dobiti haljinu na rasprodaji uzoraka koju je poznata ličnost nosila u prošlosti", kaže Weisner. "Obično su i prilično jeftine, jer su već korištene."
Čak i ako ne možete da nabavite istu haljinu koju je nosila slavna osoba na crvenom tepihu, možda ćete moći da kupite tačnu repliku. S vremena na vrijeme, kaže Weisner, haljina koja zaista iskoči na dodjeli nagrada pokupi se za masovnu proizvodnju. Jedan od primjera je srebrna haljina koju je Kate Hudson nosila na Vanity Fair Oscarima 2016. godine nakon zabave. Dizajnerka je istu haljinu prodala na internetu za "samo" 3.325 dolara.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.