Kontroverzna reklama francuskog sedmičnika
Radiosarajevo.ba
Teroristički napad od 11. septembra 2001. promijenio je svijet – u to više nema sumnje. A polagano, kao i sve ostalo, postaje marketinškom robom.
Francuski sedmičnik „Courrier International“ svoju promotivnu kampanju bazira na fotografiji na kojoj se vide avioni iznad zgrada koje simboliziraju danas nepostojeće „Twin Towerse“. U potpisu stoji: „Naučite predviđati“, što bi trebalo sugerirati da će pažljivo čitanje ovog sedmičnika spriječiti nove terorističke napade.
Kampanju je osmislila globalno poznata marketinška agencija „Saatchi & Saatchi“, a nema sumnje da će reklama izazvati mnoge kontroverze, posebice u trenutku kada traje žestoka rasprava oko izgradnje džamije nedaleko od mjesta terorističkog napada.
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.