Foto / Grad koji stvara budućnost: U Beču se testiraju samovozeći električni autobusi

06. 06. 2019. u 16:31:00 Radiosarajevo.ba

Shares: 7

Nakon godinu dana testiranja u garažama bečkog preduzeća za saobraćaj Wiener Linien, danas su u glavnom gradu Austrije izvedene prve testne vožnje u električnim autonomnim ili samovozećim autobusima, saopštila je gradska vlast.

Prvu vožnju je obavio gradonačelnik Michael Ludwig zajedno sa članicom gradske vlade Ulli Sima i projektnim timom auto.Bus-Seestadt.

Sada su na redu ostali putnici, poručili su.

U proteklih nekoliko sedmica je razvijen plan vožnje za autobuse bez vozača sa ukupno planiranih deset stanica.

Električni autonomni autobusi mogu primiti i do deset putnika.

S obzirom na to da se još uvijek radi o testnim vožnjama putnicima nisu potrebne karte, a lokacije autobusa se mogu pronaći putem QR-kodova.

Autobusi posjeduju ukupno 11 sjedišta od kojih je jedno rezervisano za operatera.

Iz sigurnosnih razloga se vožnja preporučuje isključivo u sjedećem položaju, objasnili su iz Grada Beča.

Autobusima je moguće prevesti i dječija kolica, a ukoliko dođe do prestanka rada uzrokovanim višom silom ili tehničkim problemima još uvijek nije predviđeno alternativno rješenje.

Klasični red vožnje za ove autobuse još uvijek nije osmišljen, te se trenutno radi na usklađivanju vožnji.

"Putničkim testiranjem autonomnih električnih autobusa, grad Beč još jednom impresivno dokazuje da ne samo da se bavi temama budućnosti, već i da ih aktivno oblikuje. U proteklih nekoliko mjeseci, cijeli projektni tim auto.Bus Seestadt je uspio doslovno staviti na točkove sigurnu i istovremeno vrlo spektakularnu mogućnost novog putničkog prijevoza", kazao je gradonačelnik Beča Michael Ludwig.

Projekat je nastao pod pokroviteljstvom Wiener Linien i Austrijskog tehnološkog instituta (AIT) Saveznog ministarstva saobraćaja, inovacija i tehnologije (BMVI), Agencija za saobraćajnu sigurnost (KFV) a na njemu se radi od aprila 2018. godine u saradnji sa organizacijom za kontrolu kvalitete  TÜV Austria , austrijskom filijalom Siemensa  i francuskim proizvođačem, saopšteno je iz Grada Beča. 

Tehničke karakteristike autobusa

Trenutno postoje dva ovakva autobusa.

Dugi su blizu 4,8 metara, široki više od 2,10 metara, a visoki više od 2,6 metara.

Imaju kapacitet od 11 putnika zajedno s jednim operaterom.

Maksimalna dozvoljena brzina ovog vozila je 20 kilometara na sat.

Maksimalno vrijeme kretanja bez punjenja je devet sati.

Prosječno vrijeme punjenja električnom energijom je od četiri do osam sati.

Autobus se testira od proljeća ove godine na dužini od dva kilometra.

Projekat vrijedi jedan i po milion eura.


Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacija za Android | iPhone i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

NEMA KOMENTARA