Fenomen "Dubai čokolade": Stručnjak objašnjava zašto je ovaj slatkiš bio na svačijoj listi želja
Riječi Dubai i čokolada nikada se nisu povezivale jedna s drugom početkom 2025. godine. Međutim, 10 mjeseci kasnije, varijacije ovog slatkiša punjenog pistacijama sada se mogu vidjeti u gotovo svakom supermarketu u zemlji.
Ali šta je to što određene namirnice, uključujući čokoladu Dubai i Bubble Tea, čini da "eksplodiraju" i uđu na svačiju listu želja?
Charles Spence, profesor eksperimentalne psihologije na Univerzitetu u Oxfordu, istraživao je zašto ove ludosti za slatkišima počinju, piše BBC.
Dubravko Barbarić za Radiosarajevo.ba: Želja nam je da se vratimo u Skenderiju, ali...
"Mislim da je dijelom to zbog moći influencera ovih dana, koji su jako željni da nam pokažu kako jedu najnoviju hranu koju su otkrili negdje u svijetu", objasnio je profesor Spence.
"Ovi trendovi se zatim vrlo brzo šire globalno."
Ova čokolada je Dubai 'bacila u zaborav', svi govore o rozom hitu: 'Najbolja koju sam ikada jeo'
Da bi trendovi krenuli, morali su imati "nešto što izgleda drugačije, što izgleda jedinstveno", rekao je.
U slučaju čokolade iz Dubaija, profesor Spence je istakao "živopisan kontrast" između pistacija zelene boje iznutra i smeđe čokolade izvana.
"Ta prepoznatljiva vizualna kombinacija boja, da svako ko gleda vašu objavu na Instagramu zna da imate nešto drugačije."
Rekao je da su "jedinstveni" izgledi također pomogli popularnosti Aperol Spritz-a, pa čak i oživljavanju rozea (vina) - što bi "mnogi rekli da je zbog činjenice da dobro izgleda na Instagramu, a ne zbog bilo čega u vezi s njegovim okusom ili aromom".
"Kada ih probate, ponekad se pitate zašto su toliko popularni i šta se dešava. Morao sam istražiti i sam probati malo čokolade iz Dubaija, a ostatak moje čokolade je još uvijek na dnu frižidera - ne mogu je dovršiti", izjavio je.
Profesor Spence je rekao da su trendovi hrane i pića "vođeni mlađim generacijama i društvenim mrežama više od svega ostalog, s tim nagovještajem egzotike".
"To je ta vrsta ideje 'Ja sam otkrivač najnovijeg novog okusa i novog iskustva okusa'."
O tome šta bi mogao biti sljedeći veliki trend, rekao je da "trenutno nije toliko siguran", dodajući: "Malo sam iznad te generacije koja prati puls društvenih medija."
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.