Woody Allen vs. American Apparel

Radiosarajevo.ba
Woody Allen vs. American Apparel



Woody Allen, tuži modnu kompaniju American Apparel, za čitavih 6.7 miliona funti, nakon što je kompanija, bez dopuštenja, iskoristila njegov lik za svoju kampanju.

American Apparel je vrlo “hippie” u svom pristupu i odnosu prema advertisingu, tužbama (ova nije prva) i generalno svom načinu poslovanja. Čak su i sami uposlenici tužili direktora Charneya za seksulano zlostavljene, jer kako kažu ima običaj trčkarati u vešu po kancelariji. Imajući ovo u vidu, slobodno smijemo pomisliti da se Woody nije slučlajno našao na kampanji. Čisto sumnjam da su mislili da će njihova kampanja proći neprimjećeno, i da će Woody Allen pristati na besplatnu upotrebu svog lika. Ipak, Amerika je pravna država.

Woodyev advokat je rekao, da ugled njegovog klijenta, svakako ne može biti narušen, više nego što to već jeste. Iako zvuči surovo, to je upravo ono što bi brend American Apparel moglo izvući iz vruće vode.

U suštini, cijeli branding American Apparela je seksualne prirode. Oni čak u budžetu imaju $20 miliona koji služe samo za troškove isprovocirane tužbama. Uska odjeća, provokativne kampanje i tužbe, samo su ukomponovane u “edgy” imidž koji brend pokušava prodati. Nije isključeno da su mnoge optužbe namještene ili namjerne.

American Apparel je popularan brend, sa cool i kvalitetnim bazičnim komadima.. Njihovi proizvodi su skuplji, jer ne žele eksploatisati malu djecu u zemljama trećeg svijeta, već sve proizvode na domaćem terenu.


Gasha, radiosarajevo.ba





Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije