Virtuelna samoposluga u podzemnoj željeznici
Za naše pojmove nezamislivo kompjuterizovana Južna Koreja ima novu odličnu inovaciju kojom želi olakšati i uljepšati život svojim građanima. Lanac supermarketa Tesco Homeplus je u Seulu nedavno predstavio prvu virtuelnu samoposlugu.
Koncept je, naizgled, jednostavan: duž zidova podzemne željeznice postavljene su realistične slike svih proizvoda koji se mogu naći u stvarnim Tesco Homeplus samoposlugama, a slike su opremljene posebnim kodovima koje kupci jednostavno očitavaju putem svog 'pametnog telefona' i smještaju u virtualnu korpu. Nakon što obave online kupovinu, kupci jednostavno nastavljaju svoju trku za drugim obavezama ili zadovoljstvom, a kupljene namirnice im budu dostavljene na kućnu adresu u roku od nekoliko sati.
Kompanija je ovim eksperimentom željela pokušati unaprijediti svoj status na tržištu, a istovremeno kupcima uštedjeti nekoliko sati koje svake sedmice provedu kupujući i čekajući u gužvama na kasi u običnim supermarketima.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.