Uskoro poplava reklama na Facebooku
Kompanija Marka Zuckerberga najavila je novu seriju oglašivačkih usluga, kojima će preplaviti svoj, dosad, od oglasa prilično čist interface.
Iako se prilično trudio dodvoriti oglašivačima, Facebook je još uvijek anomalija u svijetu digitalnog oglašavanja. Nije nudio puno toga što je na drugim stranicama uobičajeno. Njegovi su aduti korisnički podaci i personalizacija, prenosi Tportal.hr.
Uz već poznate oglase na desnoj strani stranice, najavljeni su premium oglasi, koji će se pojavljivati na različitim mjestima, sa posebnim naglaskom na prikazu na mobilnim uređajima.
Facebook će do aprila preseliti sve fan stranice na Timeline, što će oglašivačima dati veće mogućnosti za brendiranje i promociju. Sve što će objaviti na tim stranicama - statusi, fotografije, video - moći će biti proslijeđeno i na korisničke stranice.
Bit će uveden i novi alat, Reach Generator, koji će omogućiti agresivnije fokusiranje na korisnike. Zadovolje li Facebookove kriterije - minimalni broj fanova (nije objavljeno koliki će biti) te redovno semično objavljivanje postova - za određenu će naknadu moći dosetići 75 posto svojih fanova i oglasima.
Time bi se Facebook mogao pretvoriti u najveću svjetsku mobilnu oglašivačku platformu.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.