Trećina mladih češće šalje poruke nego što priča uživo
Tako barem pokazuje izvještaj iGeneration koji je analizirao ponašanje više od 2.000 djece u dobi od osam do 14 godina.
Pokazalo se da čak 36 posto djece preferira komunikaciju putem SMS-ova i društvenih mreža od one licem u lice, a zbog sve veće ovisnosti o internetu, njih se naziva "i-generacijom".
Svako četvrto dijete priznaje kako mu je draže provoditi vrijeme na tabletu ili računaru nego igrati se vani s prijateljima, a toga je svjesna i petina roditelja.
Usporedo s tim promjenama, današnje su generacije puno fokusiranije na teme koje djecu nekada nisu pretjerano zanimale. Na primjer, 54 posto njih brine o tome jedu li zdravo, a svaki deseti čak i podučava svoje roditelje da kupuju zdravije namirnice. Oko 12 posto djevojčica i dječaka do 14. godine barem su jednom bili na dijeti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.