Tom Ford: 'Pun mi je k**** novog, novog i novog'

Radiosarajevo.ba
Tom Ford: 'Pun mi je k**** novog, novog i novog'



Britanski The Times uspio je 'otvoriti dušu' jednog od najpopularnijih američkih dizajnera današnjice – Toma Forda.

Čovjek koji je svjetsku slavu stekao napuštanjem Guccija i lansiranjem vlastite modne etikete široj je javnosti, osim po liniji muške odjeće, sunčanih naočala i parfema, najpoznatiji po provokativnim reklamnim kampanjama i kontinuiranom 'šokiranju' populacije.

Lisi Armstrong, novinarki Timesa, 47-godišnji Tom je otkrio kako ljudi izgledaju bolje goli nego u skupim dizajnerskim krpicama, od kojih i sam živi. Dizajner, koji je svojevremeno pozirao gol za naslovnicu magazina Vanity Fair zajedno s Keirom Knightley i Scarlett Johansson bez ustručavanja se retorički pita: “Kako drukčije prodati parfem heteroseksualnom muškarcu nego golim ženskim tijelom?”

“Mrzim razgovarati o seksu. Činjenica je da ljudi izgledaju puno bolje kad su goli, a odjećom mogu samo ‘zajebati’ stvar.”, kaže Tom Ford.

Tom, koji je bio kreativni direktor modne kuće Gucci punih deset godina, sve do 2004., kaže kako se odlučio na kreairanje muške kolekcije zato što je osobno bio nezadovoljan dotadašnjom ponudom muške odjeće.



“Znate li zašto sam lansirao mušku kolekciju? Zato što nisam mogao pronaći odjeću za sebe. Ništa mi se nije sviđalo!”, okriva nam Tom te u jednako inspiratovnom tonu nastavlja svoje izlaganje: “Sva ta fascinacija ‘mladošću’, ovisnost o novom, novom i novom…to nam donosi odjeću koju nitko ne želi nositi. To je, uostalom, bio i poslovni model kojeg sam se morao pridržavati u Gucciju. Dajte nešto novo i odmah fotkajte neku zvijezdu u toj našoj novoj kreaciji, a sutra idemo sve ispočetka, jer ‘novo’ je već postalo staro”, kaže Tom.



Ford je trenutačno u Londonu, gdje je i smješten njegov dizajnerski tim. Počeo je raditi na svojoj novoj kolekciji. “Ono što sada radim sa svojom muškom kolekcijom je u čistoj suprotnosti s onim što sam činio u Gucciju. Tamo sam na neki način demokratizirao luksuz, koji bi prestajao biti luskuzom onog trenutka kada bi se našao u tisućama dućana diljem svijeta. Sad sam na višoj razini.”

cromoda.com/radiosarajevo.ba



Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije