Spisateljica tvrdi da joj je kompanija platila 1000 dolara da joj umetne reklame u - snove
Čini se da je barem jedna korporacija konačno dosegla krajnju marketinšku granicu: oglašavanje u našim snovima.
Prema The Hustleu, jedna žena tvrdi da je sudjelovala u eksperimentu kompanije Coors, koji se uspješno infiltrirao u njene snove reklamama za ovu pivaru.
Spisateljica Bobbi Gould rekla je za The Hustle da je 2021. odgovorila na neobičan oglas na Craigslist, koji je navodio kako je "veliki brend" spreman platiti 1000 dolara za "spremne spavače". Gould i njen partner odgovorili su na oglas i upućeni su u skladište u Los Angelesu gdje je više od desetak drugih dobrovoljaca bilo priključeno na opremu za praćenje mozga, dok su ih promatrali marketinški stručnjaci iz Coorsa.
Kriza u zdravstvu EU članice: Više od 2.700 doktora dalo kolektivni otkaz
Gould i ostali subjekti upućeni su da pogledaju video koji prikazuje Coorsove proizvode usred slapova i krajolika džungle i potom su trebali pokušati zadrijemati dok slušaju zvuk iz videa koji su upravo gledali. Sljedećih osam sati, autorica je rekla da je, zapravo, imala niz "čudnih Coorsovih snova".
U SAD-u nedostaje radnika, kompanije sve više nabavljaju robote
"U jednom sam na pogo štapu skakala oko Coorsovih proizvoda", rekla je Gould. "U drugom sam bila u avionu i bacala limenke Coorsa na ljude, a oni su navijali za mene."
Nakon seanse sanjanja, spisateljica, kako je kazala, i njene kolege subjekti poslani su u fokusnu grupu gdje su morali razgovarati o iskustvu, zbog čega su se, kako je rekla, osjećali "kao laboratorijski štakori".
"Pokušavali su usaditi Coors u naše mozgove", navela je Gould. "Ipak, nisam se baš osjećala u redu."
Podsjetimo, još u junu 2021. Science Magazine je izvijestio da Coors, zajedno s drugima, uključujući Xbox i Burger King, surađuju s naučnicima na "inženjerstvu" oglasa u snovima volontera koristeći audio i video zapise.
Njihov izvještaj također navodi da je 40 istraživača snova potpisalo otvoreno pismo pozivajući na regulaciju rastućih eksperimenata "ciljane inkubacije snova", jer iako je ova vrsta manipulacije snovima trenutačno dobrovoljna, "lako je zamisliti svijet u kojem pametni zvučnici - 40 miliona Amerikanaca trenutno ih ima u svojim spavaćim sobama - postaju instrumenti pasivnog, nesvjesnog oglašavanja preko noći, s ili bez našeg dopuštenja."
"Ovi skrojeni zvučni zapisi postali bi pozadinska scenografija za naš san, kao što su beskrajni reklamni panoi postali svakodnevica u našem 'budnom' životu", napisali su istraživači u svom otvorenom pismu.
"Bez obzira na Coorsove namjere", nastavili su istraživači, "njihovi postupci pripremaju pozornicu za korporativni napad na sam naš osjećaj o tome ko jesmo."
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.