Reklamna kampanja inspirisana klasičnim slikarstvom
Francuski mag luksuznih i otmjenih cipela, Christian Louboutin, već je poznat po neobičnim reklamnim kampanjama koje definitivno odskaču od drugih, a ni posljednja nije iznimka. Ponovo u saradnji sa fotografom Peterom Lippmannom, nastala je Louboutinova nova kampanja inspirisana klasičnim slikarstvom.
Prošli put su bili inspirisani mrtvim prirodama, a ovaj put su tu reprodukcije slikarstva u čijem fokusu su najrazličitiji ženski modeli. Korištena su djela Franciscoa de Zurbarana, Jean-Marca Nattiera, Francoisa Cloueta, Georgesa de la Toura, Jean-Baptiste Camille Corota, Marie Guillemine Benoist i Jamesa McNeill Whistlera.
Nezaobilazni dodatak svakoj slici je, dakako, slavna cipela sa crvenim potplatom.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.