Čestitamo: Rad tima sa Prirodno-matematičkog fakulteta UNSA objavljen u prestižnom časopisu

Foto: Facebook / PMF Sarajevo

Tim sa Prirodno-matematičkog fakulteta (PMF) Univerziteta u Sarajevu predvođen prof. dr. Damirom Suljevićem i dr. Andijem Alijagićem (trenutno zaposlenim na Örebro Univerzitetu, Švedska) nastavlja da niže uspjehe u oblasti toksikologije teških metala.

Njihov rad o toksikološkim uticajima nikla pod nazivom Low-dose and repeated exposure to nickel leads to bioaccumulation and cellular and metabolic alterations in quails, nedavno je objavljen u prestižnom časopisu Environmental Pollution. Impact factor časopisa je 9.988 i rangiran je u prvom kvartilu za oblast toksikologije prema Journal Citation Reportsu (JCR Q1).

Tim sa Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u Sarajevu skoro osam godina uspješno razvija model japanskih prepelica u toksikološkim studijama teških metala, sa preko pet objavljenih radova u svjetski poznatim časopisima. Poseban značaj ovom radu daje interdisciplinarna saradnja Odsjeka za biologiju i Odsjeka za hemiju Prirodno-matematičkog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

Podcast s Tomom – Jadranka Miličević: Za femicid nije kriv samo pojedinac, već čitavo društvo

"Ovakvi radovi snažno promoviraju internacionalnu vidljivost Univerziteta i njegovih istraživača", saopćeno je sa Univerziteta u Sarajevu.

Rad je moguće pročitati ovdje.