Prodavnica u Švedskoj nema zaposlenika: Dovoljna je samo mobilna aplikacija

Radiosarajevo.ba
Prodavnica u Švedskoj nema zaposlenika: Dovoljna je samo mobilna aplikacija

U švedskom gradu Vikenu postoji trgovina u kojoj nema prodavača, nema čak ni blagajne, ni blagajnika...

Sve što je potrebno za kupovinu u ovom dućanu jeste pametni telefon i mobilna aplikacija. 

Priča počinje ovako: Prije godinu dana Robert Ilijason, IT stručnjak iz Švedske, pokušavao je usred noći pronaći hranu za svoga uplakanog sina jer je razbio bočicu s hranom za dojenče i zaliha nije imao. Morao se voziti 20 minuta po gradu kako bi našao supermarket koji je još uvijek otvoren. Frustriran zbog neugodnosti, on je tada odlučio otvoriti dućan koji bi radio tokom cijelog dana. 

Kako bi to bilo što lakše, odlučio je otvoriti dućan bet osoblja, dizajniran tako da funkcionira gotovo samostalno. Kupci su dužni registrirati se na uslugu u preuzeti aplikaciju za pametni telefon koja se ona može koristiti za otključavanje vrata i skeniranje predmeta koje kupci žele kupiti, piše Digitaltrends.com

Na kraju svakog mjeseca, aplikacija šalje fakturu za naplatu korisnicima. 

Ilijason se nada da će upravo ova vrsta trgovine bez osoblja pomoći da se vrate male lokalne trgovine koje su skoro nestale zbog velikih supermarketa. "Moja ambicija je širiti tu ideju u drugim selima i malim gradovima", rekao Ilijason za AP

"Nevjerovatno je da se niko nije sjetio ovog ranije."

Naravno, vođenje ovakve prodavnice ipak zahtijeva malo ljudskog utjecaja. Kad roba bude pri kraju, Ilijason mora ići i ručno obnoviti zalihe, ali nakon toga sve je u rukama kupaca i i njihovih pametnih telefona. 

Jedinstvena aplikacija omogućuje da on ne treba brinuti o drugim stvarima, uključujući i sigurnost objekta.  

Dućan je pokriven sa šest nadzornih kamera koje paze na kupce i obavezna je registracija svaku put kad se uđe u dućan. Ilijason će dobiti obavijest u vidu SMS poruke svaki put kad ulazna vrata trgovine ostanu otvorena duže od osam sekundi ili ako neko pokuša provaliti

"Živim blizu i uvijek mogu provjeriti šta se zbiva", kazao je on i dodao da od januara, kad je trgovina otvorena, nije bilo nikakvih sličnih situacija

Jedan od najvećih izazova jeste naučiti starije kupce kako koristiti tehnologiju te je to jedan od razloga što Ilijason razmišlja o tome da ipak zaposli jednu osobu nekoliko sati na dan kako bi pomogla korisnicima u vezi s tehnologijom. 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije