'Pretučena' djevojka dio je kampanje protiv nasilja

Radiosarajevo.ba
'Pretučena' djevojka dio je kampanje protiv nasilja


Veliku pažnju medija je u zadnje vrijeme izazvao video pod nazivom Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini mog života, koji u  365 fotografija prikazuje put iz vedre i nasmijane mlade žene u pretučenu i zlostavljanu, žrtvu nasilja prekrivenu modricama.

Nakon što se pojavio na YouTubeu, video je privukao ogromnu pažnju javnosti i medija, a mišljenja o namjeri videa su bila podijeljena: jedni su smatrali da se radi o promotivnoj kampanji, dok su pojedinci vjerovali kako se djevojka iz videa nalazi u autentičnoj situaciji, te joj je zaista potrebna pomoć.

Konačno, misterija je riješena - ipak je u pitanju bila promotivna kampanja, koji su osmislili Fond B92 u saradnji sa agencijom Saatchi & Saatchi.

Veran Matić, predsjednik UO Fonda B92, za Pressonline.rs govori kako se kampanja nalazi na samom početku, ali da je već uzela maha ne samo u regiji, već u cijelom svijetu.

Inače, glavna junakinja video spota Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini mog života  je  Mia Hujić, koja je ovim angažovanjem željela da pruži svoj doprinos u borbi protiv nasilja. Ona se, prema pisanju medija, odlučila da bude dio kampanje budući da ima prijatelje i poznanike koji dijele problem djevojke koju predstavlja u spotu.

''Kampanja je bila inicirana šokantnim rastom nasilja u porodici od početka ove godine. Video spot je tek početak kampanje, a namera nam je da pozovemo ljude koji imaju ovaj problem da se bore. Žene nikako ne smeju da trpe i moraju da prijave nasilje i traže svoja prava, jer će tako vršiti pritisak na sistem, organizacije da budu još efikasnije i ostale članove porodice. Pre svega želimo da izvršimo dodatni pritisak na one od kojih na prvom mestu zavisi rešavanje ovog problema, policiju, pravosuđe i tužilaštvo kao i ministarstvo. Poruka ove kampanje jeste da  ne smemo čekati sutra, moramo odmah reagovati'', ističe Matić. 

Predsjednik UO Fonda B92 dodaje da je u planu izgradnja Sigurnih kuća, i da se u skorijem roku očekuje izgradnja još dvije kuće. Nada se da će svjetske organizacije koje se bave problemom porodičnog nasilja podržati kampanju.

''Razlog zbog koga nismo odmah objavili informaciju da je u pitanju kampanja jeste veliko interesovanje javnosti kako domaće, tako i strane za rešavanje ovog problema. Da je ova tema potresla ljude širom sveta, videli smo po komentarima koji su ostavljani na internetu. Nakon samo tri dana od objavljivanja video spota, pisali su ljudi iz različitih zemalja u svetu, svesni da je ovako nešto veliki problem ne samo u Srbiji već i u njihovim državama. Ponudićemo organizacijama koje se bave porodičnim nasiljem promotivni video, koji će moći da prilagode svom govornom području i tako skrenuti pažnju na ovaj problem'', dodaje Matić.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije