Poznat izgled nove Instagram mreže koja će konkurirati Twitteru
Turbulentan period u koje je upao Twitter nakon Muskova preuzimanja te društvene mreže, a koje bi se moglo smiriti dolaskom nove izvršne direktorice, pokušavaju iskoristiti konkurentske mreže.
U posljednjih više od pola godina neke postojeće, ali i nove mreže poput Blueskya, Posta, Mastodonta i pokušale su iskoristiti situaciju i uzeti dio korisnika Twitteru.
Problem takvih platformi jest što na njima korisnici kreću od nule. Dakle, ponovno moraju otvarati profile, ponovno se povezivati s kontaktima te graditi svoju reputaciju od početka, iako možda na drugim mrežama imaju veliki broj pratitelja, odnosno prijatelja.
Hrvati trojkama zasuli koš BiH: Zmajevi izgubili prvi od dva ključna meča za odlazak na Eurobasket
Rješenje za sve takve korisnike kojima se sviđa koncept na kojem je baziran Twitter, ali ne žele krenuti od nule, ima - Instagram.
Poznato je kako u ovoj društvenoj mreži razmišljaju o novoj vrsti platforme koja će biti bazirana na tekstualnoj komunikaciji, a zahvaljujući stručnjakinji za društvene mreže Liji Haberman, napokon smo saznali kako bi Instagramov konkurent Twitteru mogao izgledati.
Ona se dokopala jednog slidea iz navodnih promotivnih marketinških materijala nove platforme (u tim se materijalima platforma spominje samo kao Instagramova nova tekstualna aplikacija za konverzaciju) koja se trenutno razvija pod kodnim imenima P92 i Barcelona.
Izgled te platforme na The Vergeu su opisali očekivanim za kombinaciju Instagrama i Twittera, a ona omogućuje objavu tekstualni zapis do 500 znakova, uz koje se mogu priložiti fotografije, videozapise i linkove.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.