Posterima protiv premoći velikih sponzora

Radiosarajevo.ba
Posterima protiv premoći velikih sponzora

Londonski dizajnerski studio Rizon kreirao je seriju neslužbenih postera za brendove koji bi htjeli izbjeći striktna pravila ekskluzivnog sponzorstva na Olimpijskim igrama 2012. u Londonu.

Ovi posteri tu su da ukažu na premoć novca nad sportom, ali i kako bi pomogli manje snažnim brendovima sa izbjegnu kršenje strogih pravila koje su ustanovili organizatori ovogodišnje Olimpijade LOCOG.

 

Najzanimljiviji primjer pravila koje podrazumijevaju ugovori sa sponzorima u Londonu je onaj koji nalaže da će za vrijeme Olimpijade u Londonu jedini pomfrit koji ćete moći kupiti u bilo kojem restoranu biti – McDonald'sov. McDonald's je i jedan od rijetkih brendova koji će moći uopšte prodavati 'brendiranu' hranu za vrijeme trajanja Olimpijade.

 

„Drakonske mjere koje je LOCOG uspostavio kad je u pitanju licenciranje i oglašavanje na mjestima održavanja Olimpijskih igara najviše pogađaju mala i srednja preduzeća koja bi željela iskazati svoju podršku Igrama. To nas je nagnalo da djelujemo u njihovu korist“, kaže direktor Rizona Dave Collins.

 

„Takva apsolutna kontrola sponzorstva ne spada u olimpijski duh i sigurno nema veze sa britanskom fer igrom“, kaže Collins i dodaje kako su organizatori Olimpijade mogli na bolji način riješiti taj problem.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije