Policija upozorila: Nemojte koristiti ovu opciju na Facebooku
Tako bar tvrdi belgijska policija koja je upozorila stanovništvo ove zemlje da ne koristi ovu opciju kako ne bi Facebooku otkrila još više ličnih informacija.
Iz ove policije poručuju kako su Facebook reakcije, koje su uvedene u februaru, koriste za bolje definiranje i pozicioniranje reklama na ovoj socijalnoj mreži.
„Ako Facebook uoči da ste u dobrom raspoloženju, njihov software poslat će vam više reklama, a vi ćete biti skloniji da kupujete određene proizvode. Dakle, još jedan razlog da ne klikćete reakcije, ako želite da sačuvate svoju privatnost“, navode iz policije.
Tako što su uveli šest mogućih reakcija, koje na Facebooku zovu: “Sviđa mi se, Ljubav, Haha, Wow, Tuga i Ljutnja”, njihovi algoritmi mjere vaše reakcije mnogo efektivnije nego što je slučaj bio samo s lajkovima.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.