Personalizirani oglasi - budućnost web marketinga

Radiosarajevo.ba
Personalizirani oglasi - budućnost web marketinga


Kompanije kao što su Google, Yahoo i Microsoft, omogućavaju oglašivačima zakup oglasa tokom onih nekoliko milisekundi koje prođu dok korisnik unese web adresu i vremena kada se stranica zapravo pojavljuje na ekranu. Tehnologija nazvana "aukcija u realnom vremenu" (real-time bidding) prati on-line ponašanje svakog posjetitelja na određenoj stranici, a to omogućava oglašivačima da smanje troškove. U svojim kampanjama na ovaj način se koristi manji broj medija, a efekti su veći, piše New York Times.

Pretpostavimo da eBay korisnik traži informacije o golf klubovima. Nakon akcije u stvarnom vremenu tehnologija omogućava kada i gdje će se prikazati personalizirani online oglasi za golf klubove. Kada eBay utvrdi da posjetitelj kupuje proizvod vezan uz golf, počinju se prikazivati oglasi za golf loptice, štapove ili za golf igrališta. Ako je potrošač žena, može se primijeniti boja oglasa ili prezentacija.

Tajna uspjeha je u preciznom targetiranju.

nytimes.com/radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije