Osam trikova zbog kojih kupujemo više
List 24sata skupio je osam
najuspješnijih trikova kojima se trgovci služe kako bi natjerali mušterije da
kupuju više. Kako navodi ovaj beogradski list, u trenutku kada kupljene stvari
plaćamo na kasi supermarketa ili butika, uvjereni smo da nam je potreban svaki
artikal koji se nalazi u kolicima, ali to često nije slučaj u stvarnosti.
Izbjegnite na vrijeme sljedeće trikove, kako se ne biste poslije kajali.
Popusti i nagrade
Popusti i snižene cijene podstiču i veću potrošnju. Kupci kupuju i ono što im nije potrebno samo zato što je malo jeftinije. Isto tako, razni uzorci hrane otvaraju apetit i onima koji nisu gladni, pa čak i ako nisu planirali - kupuju ono što su probali.
Ulazni prostor prodavnice
Ulazni prostori su dobra zamka za naivne kupce koji kupuju stvari koje nisu planirali ili koje im uopšte nisu potrebne. Način na koji su uređeni tjera kupce da kupe razne slatkiše, hranu i pića u velikim pakovanjima, jer im je korpa još prazna, pa ne razmišljaju o novcu.
Izlaz – kasa
Najprofitabilniji odsjek u svakoj prodavnici je izlaz, odnosno kasa. Ovdje malo ko odoli iskušenju - žvake, čokoladice, grickalice, sokići privlače kao magnet kupce u supermarketima, a kaiševi, šnalice, marame i donji veš isti efekat imaju na kupce u buticima.
Naplata (ne)rada u auto-servisu
U nizu prevara kojima se serviseri služe je i naplata previše radnih sati. U radni list se često, da ne bi bilo previše očigledno, upisuju i provjera i dopuna ulja, provjera stanja filtera ulja, pneumatika itd. Takve provjere se ne izvode, a mušterija na kraju plaća nerad servisera.
Raspored artikala
Svaki kutak prodavnice uređen je tako da biste potrošili što više novca. Ono što je najpotrebnije razbacano je po radnji i često je na najudaljenijem mjestu od ulaza, kako bi kupci morali prošetati po cijelom objektu, pogledati rafove i proizvode koji ih uopšte i ne zanimaju i tako kupiti nešto što uopšte nisu namjeravali.
Ono što želite je u nivou pogleda
Proizvodi koje supermarketi žele da kupite nalaze se na nivou ravnog pogleda osobe prosječne visine. Manje popularni brendovi nalaze se ispod tog nivoa, zdraviji se nalaze iznad tog nivoa, a tačno na nivou horizontalnog pogleda nalaze se skupi i najpopularniji proizvodi. U nivou dječjeg pogleda smješteni su slatkiši kako bi i sama djeca mogla da ih uzmu i stave u korpu.
Ogledala koja stanjuju
Ogledala u buticima odjeće po pravilu izdužuju figuru, kako bi u odjeći koju isprobavaju svi izgledali savršeno. Mnogi ovu obmanu primijete tek kada dođu kući.
Muzika u skladu sa mušterijama
Lagana muzika smiruje ljude, oni sporije hodaju, sporije razgledaju, sporije kupuju i troše više novca. Glasna i brza muzika tjera ljude da se kreću brže i da troše manje, dok klasična muzika navodi na kupovinu luksuznijih i skupljih proizvoda.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.