Opet promjene na Facebooku: Novi sistem News Feeda
Facebook želi na vrh prikaza podići najpopularnije obavijesti, one s mnogo komentara i lajkova, kako ih korisnici ne bi propustili.
Naime, prosječan korisnik Facebooka vidi samo 20 posto postova svojih prijatelja i stranica koje prati. Facebook ostatak filtrira pomoću algoritama koji otkrivaju koje vas obavijesti više zanimaju, a koje manje.
Promjene su implementirane na internetskoj verziji, no primjena je još u toku na mobilnim uređajima, rekao je Lars Backstrom, menadžer inženjera u Facebooku. Nedavno istraživanje kompanije pokazalo je da je novi sistem doveo do porasta čitanja obavijesti od 13 posto te porasta interaktivnosti - lajkova, dijeljenja i komentara - od pet posto.
Ovakav način vođenja informacija ostavio je neke korisnike nezadovoljnima, pa su u Facebooku odlučili otkriti malo više o svom sustavu prikaza.
Kako je objašnjeno na posebnom događaju u sjedištu Facebooka u Menlo Parku, svakoj se obavijesti dodjeljuju bodovi, a one s najvišim vrijednostima nalaze se na vrhu News Feeda, prenosi Mashable.
Kako određuju koliko će neka obavijest dobiti bodova? Pomoću niza faktora, kao što su odnos koji korisnik ima s autorom obavijesti, broj komentara, dijeljenja, odnosno lajkova.
Prije bi se na vrhu našle nove obavijesti, čak i ako bi imale manje bodova od starijih. Međutim, piše Dnevnik.hr, sistem je promijenjen tako da se sada i starije obavijesti, koje su objavljene ranije tog dana, ali ih korisnik nije pregledao, nalaze uz nove obavijesti na vrhu prikaza.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.