Novi Volvo C30

Radiosarajevo.ba
Novi Volvo C30

Novi C30 je najrazigraniji i najspontaniji Volvo model. Zahvaljujući bogatoj ponudi motora, dizajnerskih detalja i nivoa opreme, može se konfigurisati u gotovo neograničenom broju varijanti.

"Od svog predstavljanja 2006. godine, Volvo C30 je postao izuzetno cijenjen zbog svog unikatnog izgleda. To se posebno odnosi na stražnji dio. Sa novim prednjim dijelom, čini se kao da je konačno sve 'leglo na mjesto' i da je personalnost automobila podignuta na potpuno novi nivo", tvrdi Daniel Backman, product manager za novi Volvo C30.

Obnova Volva C30 bila je obuhvatnija nego što je to uobičajeno kod Volvo modela. Kompletan prednji dio je redizajniran kako bi C30 dobio novi radikalan izgled, te se na taj način odvojio od modela S40 i V50.

U središtu prednjeg dijela, ističe se novi veći tvornički logo, kao i kod ostalih Volvo modela. Usisnik zraka je također narastao i sličan je onom na modelu XC60. Maska hladnjaka s druge strane ima novi stil, svojstven samo ovom automobilu.

"Činjenica da je C30 unaprijedio svoj vizuelni nastup i samouvjerenost je u potpunosti u skladu sa Volvo dizajnerskom strategijom. Istovremeno, C30 ima jedinstven izražaj. Novi saćasti gril, naprimjer, znači da će C30 biti automatski prepoznatljiv u retrovizoru vozila ispred", dodaje Fedde Talsma.



Iako su se najveće dizajnerske promjene desile na prednjem dijelu, stražnji je dio također dobio nove linije i detalje. Konture su valovitije i dinamičnije od prethodnika. Crni plastični paneli zamijenjeni su onim u istoj ili nešto drugačijoj boji karoserije, kako bi se automobil vizuelno više približio cesti.

Enterijer nudi niz novih opcija. Između ostalog, tu je nova kolor kombinacija poznata kao Espresso/Blond, koju čini tamna gornja sekcija i plava donja sekcija. Plavi ton je negdje između sive i bež boje, te je odraz dizajnerske tradicije Skandinavije. Ova kombinacija enterijera omogućava integrisanje živih boja sjedišta (narandžasta, zelena i plava).



Nova opcionalna sportska šasija za C30 je osjetno čvršća i naglašenijih mogućnosti od prethodne Upravljanje je preciznije, omjer prenosa upravljača je niži i nudi 10% brži odziv točkova na komande vozača. Tvrdoća opruga je povećana za cijelih 30% kako bi se povećala stabilnost vozila prilikom dinamičnije vožnje. Amortizeri su također tvrđi, kao i stabilizatori kako bi se smanjilo naginjanje vozila u krivinama. Nova sportska šasija dostupna je u svim verzijama C30, osim 1.6D DRIVe.

Nova sposobna sportska šasija može biti kombinovava sa širokom lepezom pogonskih agregata, od eksplozivnih benzinaca do štedljivih dizelaša.

C30 DRIVe sa start/stop funkcijom

Od proljeća 2009. godine Volvo C30 1.6D DRIVe je dostupan sa naprednom start/stop funkcijom koja gasi motor kada automobil stoji u mjestu, recimo na semaforu ili u koloni. To smanjuje prosječnu potrošnju goriva na samo 3,9 litre na 100 pređenih kilometara dok emisija ugljen dioksida iznosi samo 104 g/km, što je najniži rezultat u segmentu kojem C30 pripada.



radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije