Novi AXE Excite

Radiosarajevo.ba
Novi AXE Excite

AXE predstavlja svoj novi miris koji je toliko primamljiv da će čak i anđeli pasti!


AXE premium brand iz Unilevera, specijaliziran za muške dezodoranse i gelove za tuširanje, predstavlja svoj novi miris pod nazivom "AXE EXCITE"!

AXE je u svijetu proizvod broj jedan za dotjerivanje muškaraca i  uvijek je u potrazi za novim mogućnostima i alatima kako bi kvalitetnije dosegnuo do kupca na inovativan i kreativan način. Brand je postao poznat po svojim zabavnim, provokativnm  i primamljivm reklamnim kampanjama, a pokretanje AXE EXCITE  kampanje je usmjereno na temu „padanja anđela“, uz pretpostavku da je miris toliko primamljiv da ženski anđeli zbog njega padaju s neba.

Reditelj Rupert Sanders - jedan od vodećih svjetskih komercijalnih direktora – je napravio provokativnu reklamu koja prikazuje stanovnike slikovitog europskog grada koji se bave svojim svakodnevnim poslovima, dok, odjednom, lijepi ženski anđeli ne počnu padati s neba, tražeći  prekrasnog mladića, koji ih je osvojio pomoću novog AXE EXCITE mirisa. 

Reklama se prekida scenom u kojoj mladić nanosi AXE EXCITE  u svojoj spavaćoj sobi, a sinhronizirani glas kaže: "Novi AXE EXCITE – „I anđeli će pasti".

Reklama je snimljena u Splitu, R Hrvatska, uz sudjelovanje 7 vodećih europskih modela i to: iz Engleske: Betty Adewole i Frances Phillips; Portugal: Sara Sampaio; Poljska: Magda Klebanska i Hrvatska: Josipa Janković, Josipa Ivanović i Iva Grdić. Za ovu priliku angažovane su vodeće manekenske agencije, uključujući i Storm Models (koji predstavlja i Kate Moss), te jedan vrlo sretan muškarac po imenu Domenico Clores.

Post produkciju je realizirala produkcijska kuća „The Mill“, koja je do sada napravila neke od  najupečatljivijh vizualnih efekata u svijetu, kao što je to bio slučaj u filmu „Gladijator“, Ridley Scotta. Pored Oscara koji je osvojila za ovaj film, produkcijska kuća „The Mill“ je ponijela više nagrada za vizualne efekte nego mnoge druge produkcijske kuće u Europi, uključujući i one za Sony 'Lopte', Honda 'Zupčanik' i Johnnie Walker 'Ljudi'.

Supervizor specijalnih efekata,  Cedric Nicolas, također je radio na megalomanskim holivudskim filmovima poput "Pirati s Kariba" i "Krug". 

Scenograf Dominic Watkins je radio na filmovima poput "Bornova nadmoć" i "Zelena zona"....

Sve ovo daje predstavu o  kalibru tima od  40  ljudi koji rade u produkciji reklame Axe Excite. Krila i aureole su stvorene od kompjuterski generiranih slika – veoma zahtjevan zadatak! Imajući na umu digitalno doba, aktivacijske alatke AXE EXCITE dosežu, kako interaktivne web-stranice, tako ciljno orijentirane Facebook stranice.

Novi AXE EXCITE miris koji bi trebao obdariti muškarca legendarnim AXE efektom, počinje sa čistom, svježom lisnato-zeleom notom i treperavim mirisom koji omogućava mladićima da ostave dobar prvi utisak. Miris se dalje razvija u mekanu, karamel notu,  zaokruženu drvenom notom, začinjenu amberom i vanilom, koji će zaintrigirati i najnebeskiju djevojku. Novi miris zadražava istinske poklonike AXE branda i nastavlja baštinu dva najbolje prodavana proizvoda Africa i Dark Temptation. Dizajn proizvoda je u stilski primamljivom crnom i tamno ljubičastom pakiranju. Shema boje je proširena na twist kapu, koja rotacijom otvarača dezodoransa pretvara pakiranje u ljubičastu boju.

Oprez: AXE EXCITE je tako uzbudljiv da će  i anđeli posrnuti, a možda i zauvijek pasti!

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije