Nova velika promjena na Facebook Messengeru - korisnici nisu zadovoljni...
Facebook Messenger dobio je mogućnost koja je već neko vrijeme najavljivana i koje su se mnogi i bojali – chatbotove i reklame.
Botovi su automatizirani programi koje će koristiti kompanije kako bi komunicirale sa svojim korisnicima putem Messenger aplikacije. Korisnici će preko botova moći naručivati proizvode, postavljati pitanja kompanije, a kompanije će njima moći slati reklamne poruke i promocije, piše Telegraph.
Primjerice, botovima će biti moguće naručiti hranu iz restorana, rezervirati avionsku kartu ili dobivati sažetke vijesti iz svijeta, pišeIndex, a zauzvrat će te kompanije bilo kada moći slati reklame i promocije korisniku.
To je potpuno novo područje za oglašavanje, ali mnogi nisu zadovoljni što će dobivati reklame bez mogućnosti izbora.
Trenutno su aktivni samo CNN, Poncho i Spring botovi. Svi će biti potpuno automatizirani i njima upravlja računar, bez ljudskog faktora.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.