Nova kontroverzna reklamna kampanja
Poznati italijanski brend Benetton, već decenijama poznat po svojim posebnim i često provokativnim reklamnim kampanjama, predstavio je novu seriju plakata u istom duhu. Za kampanju pod nazivom Unhate, photoshopom su u poljupcu spojeni svjetski lideri.
Tu se ljube američki predsjednik Obama i predsjednik Kine Hu Jintao, Nicolas Sarkozy i njemačka kancelarka Angela Merkel, vođe Sjeverne i Južne Koreje - Kim Jong-il i Lee Myung-bak, predsjednik Palestine Mahmoud Abbas i izraelski predsjednik Benjamin Netanyahu, ponovo Obama sa Hugom Chavezom, te na kraju papa Benedict XVI sa egipatskim imamom Muhammadom Sayyidom Tantawyjem.
Ovaj put, kreatorima kampanje uzor je bila historijska fotografija snimljena 1979 povodom trideset godina ustanovljenja Demokratske Republike Njemačke. Na fotografiji je ovjekovječen poljubac tadašnjeg predsjednika DNR Ericha Honeckera i predsjednika Sovjetskog Saveza Leonida Brezhneva.
S obzirom da su se dvojica lidera poljubili u usta, fotografija je kasnije često citirana kroz pop kulturu i umjetnost, kao u slučaju murala "My God, Help Me to Survive This Deadly Love" kojeg je na Berlinskom zidu nacrtao Dmitri Vrubel.
Alessandro Benetton, zamjenik predsjednika kompanije Benetton, pojašnjava da kampanja Unhate govori o prestanku mržnje.
"U vrlo lošem vremenu označenom finansijskom krizom, dešavanjima u zemljama Sjeverne Afrike, krizom u Grčkoj, prestanak mržnje je stav koji bismo svi trebali primijeniti i okrenuti se pozitivnoj energiji."
Benettonove ranije kontroverzne reklame imale su različite teme: od pacijenta koji umire od AIDS-a, preko opatice i svećenika u neprimjerenoj pozi, krvavog novorođenčeta snimljenog tren nakon što je izašlo iz trobe majke, pa sve do okrvavljene uniforme hrvatskog vojnika koji je poginuo na fronti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.