Nova izvrsna kampanja Beogradske filharmonije
Oni su već svima poznati kao orkestar sa najboljim i najzanimljivijim marketinškim potezima.
Beogradska filharmonija i njin karizmatični direktor Ivan Tasovac do sada su nas oduševljavali svojim autoironičnim pristupom oglašavanju koncerata klasične muzike. Npr,. u tzv. silikonskoj ulici u Beogradu, u kojoj caruje turbo folk, upriličili su performance 'Hvala što ne dolazite'.
Beogradska filharmonija: Hvala što ne dolazite
Jednom su, pritisnuti besparicom, u sredstva javnog informisanja dali su oglas da sviraju na svadbama i sahranama.
Beogradska filharmonija "za svadbe i sahrane"
A sada su svoje instrumentalne soliste poistovijetili sa osumnjičenima i prikazali ih na adekvatnim fotografijama u seriji 'Prepoznajete li ovo lice'
Mladi, ambiciozni i posvećeni svom poslu, oni u medijima predstavljaju Beogradsku filharmoniju. Kroz svakodnevni život orkestarskog muzičara, kao i kroz njihove lične priče, devetero mladih ljudi od 22 do 35 godina svojim likom predstavljaju ovaj veliki orkestar.
I ovaj put, za kampanju je zaslužan direktor Ivan Tasovac, koji je za naš portal nedavno dao intervju. Pročitajte ga na ovom linku:
Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.