Never Hide: globalni spektakl na ray-ban.com

Radiosarajevo.ba
Never Hide: globalni spektakl na ray-ban.com

 

Radi se o interaktivnoj evoluciji koncepta Never Hide: imati hrabrosti biti ono što jesmo, otvoreno izražavati svoje mišljenje i osobnost, ostati vjerni vrijednostima kao što su autentičnost i jedinstvenost. Od 2009. do 2010. godine, kampanje Never Hide koristile su priče o proizvodima te su ih stavljali u ulogu  protagonista. Takvi su bili Rare Prints sa svojim maštovitim uzorcima koji su donijeli novi i svježi look legendarnim modelima naočala.

Kampanja koristi cjeloviti i inovativni media mix: od medija, plakata, interneta, zaraznih video uradaka do odnosa s javnošću. Ray-Ban je predstavio interaktivni pristup za sve koji bi htjeli izravno sudjelovati u kampanji i doživjeti Never Hide iskustvo.

Never Hide će dosegnuti svoj vrhunac danas (subota, 19. mart 2011.) kada će događanja povodom Frame kampanje biti organizirana u isto vrijeme u dvanaest svjetskih gradova – Austinu, Šangaju, Delhiju, Istanbulu, Rimu, Berlinu, Parizu, Barceloni, Londonu, New Yorku, Rio De Janeiru i Cancunu. Postav kampanje impresivnih dimenzija – kao protagonist 7 snimaka za reklamnu kampanju – bit će postavljen u svakom od ovih gradova što će omogućiti svim sudionicima interakciju s Never Hide svijetom. Svi će postati glavni junaci u video i foto-galerijama koje će biti objavljene na stranici ray-ban.com.

“Uzbuđeni smo zbog ovog nevjerojatnog i inovativnog koraka u komunikaciji Ray-Bana, naše globalne ikone. Nestrpljivi smo započeti s ovim novim komunikacijskim konceptom i dalje održavati uspjeh i snagu njegovog brenda u svijetu.”, izjavio je Fabio d’Angelantonio, direktor marketinga Luxottica grupe.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije