Nerviraju vas reklame, ima i gore: YouTube sprema veliku promjenu
YouTube zamjenjuje dvije reklame od 15 sekundi, koje trenutno prikazuje tokom gledanja sadržaja, s reklamom od 30 sekundi koja se neće moći preskočiti. Jedino način na koji će se gledanje reklama moći izbjeći je plaćanje premium pretplate koja iznosi oko 250 maraka.
Ova promjena vezana je uz gledanje sadržaja na TV prijemnicima, dok će na mobilnim uređajima sve ostati kao i do sad. Službeni datum uvođenja promjene nije poznat, ali zna se da će korisnicima usluga biti dostupna preko YouTube Selecta koji omogućuje ciljano pojavljivanje reklama na kanalima koji su u prvih 5 posto najpopularnijeg i najgledanijeg sadržaja.
YouTube je u srijedu 17. maja najavio uvođenje dužih oglasa jer su primijetili da se 70 posto sadržaja u YouTube Selectu gleda na televizijama, a ako se produži vrijeme oglasa oglašivači imaju više vremena za kvalitetnije prezentirati proizvod ili uslugu.
Ovo je posljednji snimak helikoptera: Gusta magla uzrokovala pad, četiri osobe poginule
"Ovaj se format uklapa u ono što gledaoci očekuju i doživljavaju na velikom platnu. Umjesto dva oglasa od 15 sekundi, prikazivat će se jedan od 30 sekundi", napisano je YouTube u objavi.
Nisu otkrili detalje o promjenama, osim te da će se u budućnosti reklame moći pauzirati da bi gledaoci saznali više o proizvodima ili uslugama za koje je najavljeno da će biti vrlo vizualne i interaktivne. Takva najava sugeriše da bi u cijeli proces mogli biti uključeni QR kodovi, značajka koju je Hulu dodao svojim oglasima 2019. godine.
Pogledajte kako izgleda najbrža kanta za smeće na svijetu, sposobna je ići i do 110 km/h
Od svojih skromnih početaka 2005. godine, YouTube je napravio dramatičan pomak. Zadržao je svoje temelje kao platforma za dijeljenje videozapisa, a 2017. pokušao je osvojiti tržište uslugom streaming televizije pod nazivom YouTube TV koja je također u potpunom vlasništvu Googlea.
"Gledaoci sve više i više gledaju YouTube na najvećem ekranu u svojem domu. Gledaoci, pogotovo oni mlađi, ne rade razliku između sadržaja koji gledaju. Kad upale televiziju, žele sve što vole na jednom mjestu - od svojih omiljenih YouTubera, preko hit filmova do nogometa. Sve to mogu pronaći na YouTubeu, rekao je izvršni direktor YouTubea Neal Mohan tokom YouTube Brandcasta u New Yorku.
Oboren rekord: Novi najgledaniji video na YouTubeu
Da je eksperiment u toku primijetili su i korisnici Reddita koji su pokrenuli raspravu o tome da određene videozapise ne mogu gledati ako ne isključe blokator oglasa.
Prema Statisti, prihodi YouTubea od oglašavanja iznosili su 29,24 milijarde dolara u 2022. godini, dok su isti pet godina ranije iznosili tek 8,150 milijardi, prenosi Daily Mail.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.