Naslovnica koja izaziva sporenja i osude
Služe li šokantne naslovnice novina i časopisa odašiljanju
jake poruke ili pak privlače površnu pažnju i povećavaju tiraž? Ova stara
dilema u svijetu se reaktuelizirala novom naslovnicom magazina Time na kojem 26-godišnja majka doji
svog trogodišnjeg sina.
Naslovnica najavljuje ozbiljan i iscrpan članak koji tretira temu/problem specifičnog odgoja, tzv. Zbližavajućeg roditeljstva, koje se zasniva na produženom dojenju, zajedničkom spavanju i stalnom nošenju djeteta.
Sam urednik Timea Rick Stengal priznaje da je poanta naslovnice „privlačenje pažnje“, ali drugi, pak, smatraju da su Stengal i njegove kolege otišli predaleko s provokacijom.
Jeff Bercovici iz Forbesa
tvrdi da bi im se ovakav način poslovanja mogao obiti o glavu jer mnogi
trgovački lanci, poput Walmarta i Targeta, na svojim policama neće dopustiti
ovako provokativnu naslovnicu. Štoviše, vrlo će je vjerojatno prekriti, prenosi
Index.hr.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.