NASA na pragu otkrića: Pronašli smo način da zaštitimo Zemlju

NASA na pragu otkrića: Pronašli smo način da zaštitimo Zemlju
Asteroidi su najveća prijetnja koja dolazi iz svemira, ali naredni projekt NASA-e imat će cilj spriječiti one najveće da udare u Zemlju.

NASA trenutno radi na razvoju i dizajnu Double Asteroid Redirection Test (Dart), projekta koji će imati za cilj da odbije asteroide koji prijete Zemlji, navodi se u saopćenju agencije.

“Dart će biti prva NASA-ina misija da demonstrira tehniku kinetičkog udara, odbijajući asteroid iz Zemljine orbite. Testiranje će početi s malim asteroidima koji nisu nikakva prijetnja po Zemlju“

Andy Chang s Univerziteta Johns Hopkins rekao je da je ovakav projekt od vitalne važnosti za budućnost Zemlje.

“Dart je važan korak u demonstriranju toga da možemo zaštiti planetu od budućih udara asteroida. Pošto ne znamo previše o njihovoj strukturi i kompoziciji, moramo primijeniti eksperiment na pravom asteroidu. S Dartom, možemo pokazati na koji način ćemo zaštiti Zemlju od asteroida uz pomoć tehnike kinektičnog udara mijenjajući opasnim objektima putanju leta tako da ona ne šteti planeti“, navodi Chang.