Mireldy Shoes – sasvim posebne cipelice (INTERVJU)

Radiosarajevo.ba
Mireldy Shoes – sasvim posebne cipelice (INTERVJU)


Mireldy Shoes
, proizvod kreativnog dvojca koji čine Imelda Ramović i Mirel Hadžijusufović, u tri su godine svog postojanja osvojile brojne ljubitelje posebno dizajniranih krpica. Svaki par cipela iz kolekcije Mireldy Shoes je unikatan i ručno oslikan, a novost je da se mogu naći u bajkovitoj sarajevskoj prodavnici Ljepostvarnica.

Ideju za oslikavanjem cipela i tena dvojac Mireldy dobio je 2007. godine, tražeći savršen proizvod za primjenu grafičkog dizajna kojim se već bave. Cipele, taj vječni fetiš žena, ali i muškaraca, izdvojio se među ponuđenim medijima.

Sa Imeldom Ramović razgovarali smo o ovim zanimljivim cipelicama koje su sasvim dovoljne za dobar stil, o tome gdje su Mireldy Shoes sve 'prošetale' i planira li dvojac dalji rad u sferi modnog dizajna.

RadioSarajevo: Mireldy Shoes se mogu kupiti u Ljepostvarnici, u KaoPaoShu Store u Los Angelesu, a gdje su još 'prošetale' kad je riječ o revijama i showroomima?

Ramović: Cipelice su se predstavile na nekoliko različitih showrooma/izložbi, a neke od njih su Moda za poneti u Beogradu, galerija Grenzart, Hollabrunn, Austrija, V°5 Ustvarjalni Atelje Maribor, Showroom u Delikatesnoj radnji u Sarajevu, prodajna izložba u So.bi. Također su nedavno pozvane u London i Lisabon da se prodaju u super dućanima, pa se sada priprmaju i za taj put.

RadioSarajevo: Da li planirate ući u još neku sferu modnog dizajna, ili su cipele kao opštepoznata opsesija i žena i muškaraca jednako - sasvim dovoljne?

Ramović: Mireldy Shoes su nastale kao dobra platforma za prezentaciju naših dizajnerskih uradaka. Na samom početku je to bilo zato što su nam se cipelice učinile kao odličan medij na kojem naše ilustracije postaju pokretne/žive, a s druge strane smo htjeli pokazati kako dizajn oplemenjuje određeni proizvod i daje mu dodatnu vrijednost.

Generalno, volimo da mijenjamo medije na kojima radimo. Zanimljivo nam je da istražujemo mogućnosti i aplikativnosti naših ideja. A ujedno smatramo da je to najbolji način da se stekne potrebno iskustvo s kojim vaše ideje biraju sredstva komunikacije, a ne obrnuto.

Naravno, namjera nam je da proširimo aplikativnost naših ideja i na neke druge medije i trenutno smo u fazi pripreme nekoliko različitih stvari poput torbica, majica isl.

RadioSarajevo: Re-dizajnirane borosane, startasice, i šta sve ne - čini se da inspiraciji u sferi "dizajna za na noge" nema kraja. Je li dizajn određenog para Mireldy cipela/tena nekad proizvod želja osobe koja ih naručuje ili vaše fascinacije određenim stilom, pop fenomenom, kulturom...


Ramović: Kada smo počeli raditi cipelice svi su se pitali odakle nam tolika energija da pored svakodnevnog posla u agenciji odvojimo vrijeme za nešto tako. Nama je to bila svojevrsna terapija, uživali smo u tome da radimo nešto za sebe bez intervencije klijenata.

Nismo imali nikakve rokove, zahtjeve isl. Mogli smo ih raditi kada i kako to nama odgovara. Činilo nam se kao da smo u nekom svom začaranom svijetu, sobi prepunoj boja, kistova, makazica, papirića, cipelica i tenica. Svaki prazni prostor u našem stanu je bio pun skica i razbacanih materijala za rad, pravi kreativni nered.

Iskreno, nismo imali nikakvu konkretnu namjeru sa cipelicama, tipa prodaje isl. Radili smo ih isključivo za sebe, kao projekat sa kojim ćemo eventualno nekad napraviti izložbu i to je to. Nismo imali neka prevelika očekivanja i mislim da je to bio ključni razlog zbog čega su one ispale takve kakve jesu. Nakon nekog vremena smo ih postavili na myspace-u i facebooku i izazvale su nevjerovatno interesovanje. Uslijedilo je jako puno upita gdje se mogu kupiti, poziva da sudjeluju na različitim prodajnim izlozbama...

I tako su Mireldy cipelice izšetale iz naše sobice i prošetale se kojekuda. Ono što je posebno lijepo je da su se ljudima sviđale baš onakve kakve jesu, bez potrebe da pri narudžbi istih nesto dodatno na njima žele. Moram priznati da nas to posebno veseli. Posebno interesantno je bilo to što su se u velikom broju javljali muškarci sa upitom da li i za njih ima nešto, tako da su upravo u pripremi i muške tene.

RadioSarajevo: Šta Imelda Ramović i Mirel Hadžijusufović rade osim Mireldy shoes?


Ramović: Dvojac Mireldy se već neko duže vrijeme bavi dizajnom. Prije pet godina smo na poziv marketinške agencije Bruketa i Žinić došli u Zagreb, gdje smo se kao art direktori pridružili brojnom timu kreativaca i sudjelovali na velikom broju uspješno realiziranih i višestruko nagrađivanih projekata.

Neki od njih su: redizajn poznatog hrvatskog brenda Ki-KI bombona, tu su i posteri za Zagreb All Women Jazz Festival ‘jazzarella’, annual report za Adris kompaniju sa 3000 različitih covera od kojih svaki pojedini nosi jedno lice uposlenika ove kompanije, poster za internacionalni dan muzeja, kampanja Daj mi kino za očuvanje starih kina u centru Zagreba, i mnoge druge.

Trenutno smo samostalni i radimo na nekoliko različitih projekata. Posebno smo sretni što sudjelujemo u okviru projekta ''Ptice kao mi', što je prvi bh. 3D animirani film autora Faruka Šabanovića.











tamara, radiosarajevo.ba

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije