Microsoft udario na Google
U predprazničnoj oglasnoj kampanji div iz Redmonda posegnuo je i za prljavim trikovima - pokrenuo je stranicu na kojoj ocrnjuje svog ljutog protivnika.
U oglasu, ilustriranom fotografijom zgrožene žene i obojenom Googleovim bojama, Microsoft tvrdi kako su svi rezultati koje izbacuje pretraga pomoću usluge Google Shopping - plaćeni oglasi, prenosi Tportal.hr.
"Google Shopping nije ništa više od popisa ciljanih oglasa, za koje kupci - ne sluteći zlo - pretpostavljaju da su rezultati pretrage", navodi Microsoft.
"Ograničavanje izbora i rangiranje rezultata prema plaćanju je prevara. Za poštene rezultate pretrage, isprobajte Bing".
Napravili su čak i posebnu stranicu - Scroogled.com - na kojoj sve koji ih žele slušati pokušavaju uvjeriti kako je Google zao.
Možda bi im bilo bolje da su vrijeme i novac, umjesto na prljavu kampanju, utrošili na poboljšavanje Binga. Otkako je pokrenut prije tri godine, taj pretraživač se nije pokazao ni približno dostojnim konkurentom Googleu kad je u pitanju kvalitet rezultata pretrage.
Iako je najavljivan kao vjesnik ere društvenog pretraživanja i ušao u saradnju sa brojnim partnerima, uključujući enciklopediju Britannicu, do sada je uspio tek otrgnuti dio tržišnog kolača posrnulom Yahoou.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.