Zarada u svakom slučaju: Facebook ima novost za sve kreatore videa
Facebook je pokrenuo projekt koji se naziva "Rights Manager" prije godinu dana, pa je kreatorima videosadržaja omogućio da koriste softver za podudaranje videa kako bi automatski mogli detektirati da li je njihov video ripovan i ponovo postavljen.
To je ista vrsta tehnologije koju koristi i YouTube i koja se naziva Content ID, kako bi se zaštitili kreatori sadržaja, piše Recode.
U vrijeme kada je Rights Manager pokrenut na Facebooku, vlasnici sadržaja su imali dvije opcije: mogli su zatražiti da se obriše piratski video ili ga ostaviti. Sada Facebook ima i treću opciju - zaradu novca.
Kompanija kaže da će omogućiti vlasnicima videofileove da generiraju prihod od oglasa koji se objavljuje na njihovim piratiziranim videima. Ovo je važan korak za Facebook koji želi biti premium videodestinacija.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.