Kontroverzne reklamne kampanje
Reklame se vrlo često zasnivaju na stereotipima i banalizovanom posmatranju žena, muškaraca, svijeta oko nas, ali postoje i one druge – sa dobro osmišljenim konceptom, koje nemaju namjeru da nas natjeraju da kupimo proizvod jer smo se prepoznali u prikazanom sterotipu, nego da promislimo o nekom društvenom problemu. Neke reklamne agencije računaju i na potrošače koji će cijeniti inteligentan koncept, i upravo zbog njega kupiti nešto.
Reklame koje donosimo u pregledu nekoliko najuspješnijih reklamnih kampanja posljednjih godina mogu uznemiriti, nasmijati, čak zgaditi gledaoca, ali ga nikoga ne mogu ostaviti ravnodušnim i nezainteresovanim. Nagrizajući granice društveno prihvatljivog, izabrani plakati za svoj vizuelni jezik često koriste nasilje, vulgarnost, propitivanje religija, pa ne čudi da su u pojedinim državama neke od njih i zabranjivane.
Association of Women Against Genital Mutilation: Kampanja protiv obrezivanja žena
World Wildlife Fond: Don't buy exotic souvernirs
Pedestrian Council of Australia – Family
IndyAct: Kampanja protiv nošenja prirodnog krzna
Humans for Animals: „Ne radite drugima ono što ne biste voljeli da oni rade vama“
Findus Fraich'Frites – Bakin pomfrit, samo bez bake
Fashion Outlet Zurich: Rublje za sve
E.N.P.A. – reklamna kampanja protiv testiranja kozmetičkih proizvoda na životinjama
Casa Do Menor – kampanja protiv seksualnog zlostavljanja djece
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.