Kome je, u stvari, namijenjen iPad?
Radiosarajevo.ba
Mnogi američki roditelji mogli bi se sarkastično zahvaliti Appleu na tome što i njihovo dijete najviše želi na poklon dobijti iPad (čija je najniža cijena 499 dolara). Anketa koju je sprovela agencija Nielsen ukazuje da je iPod najpoželjniji poklon za djecu u SAD starosti od 6 do 12 godina. Izgleda da se radi o idealnoj ciljnoj grupi za ovaj proizvod.
To zapravo i nije iznenađenje. iPad je uređaj koji je iznimno jednostavan za rukovanje, opremljen je mnoštvom igrica i aplikacija, intuitivan je, jednostavan i djeca ga veoma lako usvajaju.
Veliki dio Appleove marketinške kampanje bio je usmjeren na odrasle od 28 do 55 godina, piše mediapost.com. Bio je to uređaj namijenjen onim mamama i tatama koji čitaju New York Times - što je i imalo smisla, s obzirom na cijenu. Apple nikako nije očekivao da bi ovaj uređaj djeca mogla prihvatiti u tolikoj mjeri da će i ankete pokazivati kako se radi o najpoželjnijem poklonu za predstojeće praznike.
Sve je ukazivalo na suprotno. Malo je vjerovatno da će i jedno dijete vući mamu i tatu za ruku prema Appleovoj radnji radije nego prema trgovini igračkama. Takođe, izgled ovog uređaja je potpuno nedječiji - nije šaren nego bezbojan, po sebi nema nikakvih maskota ili upečatljivih logotipa.
Ovaj trend ukazuje da, u odnosu na gaming industriji u cjelini, Apple dominira među djecom. Ovih dana cool stvar nije Nintendo DS nego iPod Touch, nisu konzole, već iPad.
Marketinški stručnjaci trebali bi se pozabaviti ovim trendom, komentar je na mediapost.com. Činjenica da djeca upotrebljavaju tehnološki najnaprednije proizvode bitno će utjecati na buduća istraživanja potrošačkih navika. Odrasta generacija koja će zahtijevati kvalitet, jednostavnost, upotrebljivost i sadržaj u jednom.
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.