Koje marke automobila se najviše guglaju u našoj zemlji?
Toyota je bila najzastupljenije ime prilikom pretraživanja u čak 74 zemlje svijeta, uključujući dva najveća automobilska tržišta - Kinu i SAD. Veliko zanimanje za ovog japanskog proizvođača na Internetu vlada i Africi i Australiji, pokazuju podaci koje je prikupio Quickco.
Iza Toyote nalazi se BMW, koji se najčešće nalazio u Internet pretragama ljubitelja automobila iz 51 zemlje. Među njima su Njemačka i Velika Britanija, ali i gotovo sve balkanske države, uključujući i BiH.
Francuzi su ostali vjerni svom brendu, kompaniji Renault, a Italijani tradicionalno FIAT-u. Istraživanje je pokazalo da se Rusi na Googleu najviše zanimaju za Hyundai, koji je najpopularniji i u Indiji.
Iako je 2016. godinu Volkswagen završio kao najprodavaniji proizvođač automobila na svijetu, njegovo ime se najviše pretraživalo u svega nekoliko zemalja, poput Španije, Rumunije i Bjelorusije.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.