Kakve promjene dolaze na WhatsApp
Pomutnja dolazi uslijed nedavno najavljenih promjena koje će Facebooku, vlasniku WhatsAppa, omogućiti da zaradi na inače besplatnoj aplikaciji.
Prva velika nadogradnja omogućuje kompanijama da komuniciraju s korisnicima, što uključuje prodaju i reklamiranje putem popualrnog appa.
Počelo je testiranje alata za WhatsApp Business, novu iteraciju WhatsAppa napravljenu za male kompanije, a Facebook planira razviti i verziju za veće poslovne korisnike koji funkcioniraju na globalnoj razini.
Aplikacija WhatsApp Business trenutno je potpuno besplatna, no Facebook najavljuje da će ju u budućnosti naplaćivati.
"Svakog dana našu uslugu koristi preko milijardu ljudi kako bi ostali u kontaktu s porodicama i prijateljima. S vremenom sve veći broj korisnika koristi aplikaciju kako bi komuniciralo s kompanijom do koje im je stalo", piše u blogu WhatsApp.
"Brojni kontakti ostvaruju se svakog dana, bilo to zato jer neko naručuje kolače u lokalnoj slastičarni ili kupuje odjeću u uobližnjoj trgovini s odjećom. Način na koji se ovo odvija u WhatsAppu je prilično rudimentaran. Velike kompanije će moći koristiti naša riješenja kako bi korisnicima ponudili korisne podsjetnike poput vremena letova, termina dostave i još mnogo toga drugog."
Ova objava je, naravno, stvorila strahove oko skorašnje navale reklama na WhatsApp, no utješna je okolnost ta što će obični korisnici komunikaciju s onim poslovnima prvo trebati dozvoliti, prenosi Tportal
Premda opcija blokiranja kompanija na vašem WhatsAppu ne znači da one nikad neće doći, kompanija je više puta naglasila da one "smetaju u komunikaciji."
Ova izjava, doduše, donesena je prije nego što je WhatsApp završio u rukama Facebooka.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.