Kako zaraditi milione pomoću aplikacija?

Radiosarajevo.ba
Kako zaraditi milione pomoću aplikacija?


Ove sedmice 17-godišnji Nick D'Aloisio dospio je na glavne naslove nakon što je prodao svoju aplikaciju Summly Yahoou za 18 miliona funti. Evo „korak po korak“ vodič kako se obogatiti pomoću aplikacija, piše Guardian.co.uk.

Tinejdžer prodao aplikaciju i postao milioner

Korak 1: Ideja

Ovaj dio je vrlo značajan. Morate vrlo brzo saznati da li je vaša ideja loša ili ne. Saznajte da li već postoji. Morate jasno znati ko će koristiti vašu aplikaciju pored vas – pitajte ljude da li bi im bila korisna. Generalno govoreći uspješne aplikacije su ili zaista smiješne kao npr Angry Birds ili rješavaju problem kao npr Summly, koja sumira vijesti za interface mobitela. Ako vaša aplikacija ne radi ništa od toga onda se zabrinite.

Korak 2: Specifikacije

Pričajte s nekim ko je već pravio aplikacije ili zna kako proces ide. Morate znati koliko je vaša aplikacija jednostavna za izradu. Ako uključuje kompleksnu 3D realnost ulazite u svijet bola. I vjerovatno ćete morati dati djecu pod hipoteku da sastavite demo koji radi. Ako je relativno jednostavna onda ste na pravom putu.

Korak 3: Novac

Većina početaka počinje sa finansiranjem koje su pomogli porodica i prijatelji. Ako napravite dobar projekat i blistav video Kickstarter Campaign vam može pomoći da prikupite potreban novac.

Korak 4: Izrada

Ovo je veoma zamršen dio. Generacije loših kurseva informatike napravile su pravi vrtlog kompjuterskih vještina. Razvojnih programera – kompjuterskih inžinjera koji prave aplikacije ima malo i mogu naplatiti do 1.000 funti po radnom danu, a  vama treba specifični stručnjak  koji znaObjective-C, defaultni programski jezk za iOS (Appleov operativni sistem) iliJavu, jezik Android aplikacija.

Alternativa bi bila da je napravite sami. Velki broj online kurseva kao što su General Assembly, Steer ili Code Academy vas može to naučiti. Ova opcija ima jednu značaju karakteristiku, ako vam aplikacija propadne, a vjerovatno hoće, opet možete napraviti drugu.

Korak 5: Marketing

Ako je moguće budite 17-godišnjak. Ovo pomaže da dospijete na naslove kao što su „Novi Mark Zuckerberg“ ili „Wunderkind Geek“. Možete bombardovati medije i Twitter, postavljati videe kako će vaša aplikacija promijeniti svijet, ali na kraju će se uspjeh vaše aplikacije vratiti na prve principe: da li je zabavna ili korisna.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije