Istraživanje: Koje su riječi 'okidač' na internetu
Čak i ako odu na stranice o ekonomiji i politici čitaoci ne žele kliknuti na tekstove o tome, piše Huffingtonpost.com.
Ovo su rezultati novog istraživanja na University of Bristol, koji su prema podacima 11 novinskih portala, uključujući BBC, The New York Times, The Wall Street Journal i Yahoo pokušali naći odgovor na pitanje šta čitaoci najviše vole da klikaju.
Elena Hensiger, Ilias Flaounas i Nello Cristianini dokazali su da su političke i ekonomske riječi u naslovima, kao što su "Obama", "Afghanistan" ili "dionice", činile da čitaoci manje klikaju vijesti sa njima.
Riječi koje se dovode u vezu sa tehnologijom kao što su "iPhone" i "Google", kao i "seks" i "ubistvo" mnogo su više klikane.
Istraživači su podijelili vijesti na dvije grupe. U jednoj su bile političke, ekonomske i poslovne vijesti, dok su u drugoj bile vijesti o umjetnosti, modi, kriminalu, nauci, sportu i vremenu i nije iznenađujuće da su čitaoci mnogo više klikali na drugu grupu.
Istraživanje je izvedeno korištenjem članaka od 2009. do 2010. godine. Iphone je tek bio u povojima, a Obama nije bio poželjna tema.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.