Istospolni brak kao turistička ponuda

Radiosarajevo.ba
Istospolni brak kao turistička ponuda

Liberalizacija zakona koji su u većini svijeta još uvijek strogi uvijek znači veliki biznis za državu koja nešto odobrava prije nego druge. Ista karakteristika odnosi se i na prošle sedmice odobrene istospolne brakove u New Yorku.

Naime, pored homoseksualnih parova koji se raduju novom zakonu, tu je i mnoštvo malih i velikih kompanija koje imaju razloga za slavlje, izvještava CNN. Sam gradonačelnik New Yorka, Michael Bloomberg, poznat po svom odličnom njuhu za biznis, računa na to i najavio je da grad priprema i promociju New Yorka kao novog mjesta koje će gayevi i lezbejke birati za ozakonjenje svoje veze.

Već je poznat i naziv kampanje: NYC I Do, a koju će predstaviti turistička agencija NYC & Company. Glasnogovornik ove kompanije rekao je da će kampanja „donijeti stotine miliona dolara New Yorku“.

Istraživanje koje je rađeno u maju 2009., govorilo je da bi vjenčanja istospolnih parova gradu New Yorku mogla donijeti i do 210 miliona dolara u tri godine, a drugo istraživanje koje su objavile demokrate u senatu govori čak o 500 miliona dolara širom države, prema navodima The New York Daily News.

 

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Najnovije