Interaktivna reklamnna kampanja na youtubeu (PROBAJTE I VI)
Radiosarajevo.ba
Nakon nedavne reklame za Old Spice, koja je postala nevjerovatno popularna na YouTubeu, mnogi se pitaju koja je iduća faza u razvoju viralnog marketinga
Možda je to reklama za tvrtku TippEx, koja se bavi proizvodnjom korektora i sličnih proizvoda. Oni trenutno promoviraju svoj proizvod Pocket Mouse, a sjajna kampanja u formi videa omogućava da sami odlučite o sudbini aktera u videu. To su lovac i medvjed.
Možete utipkati neki glagol i vidjeti kako će se priča između lovca i medvjeda razvijati. Naravno, najviše ludi napisat će fuck, ali će dobiti upozorenje "Parental Advisory – Explicit Content".
Ipak, možete dobiti i neke vrlo eksplicitne scene ako znate koju tačno riječ trebate upisati. Najbolji način da saznate koje riječi "pale" je da pregledate komentare drugih korisnika.
Pokušajte ovdje
radiosarajevo.ba
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.