Heineken: Jesi li šampion?
Za sve one koji vole fudbal, a ni pivo im nije mrsko, pojavila se nikad bolja prilika da najprestižnije klupsko fudbalsko takmičenje ovaj put gledaju uživo.
A to 'uživo' podrazumijeva na najvećim evropskim stadionima, sa najboljih mjesta na tim stadionima.
Naime, svjetski pivski brend broj 1, Heineken, kao oficijalni sponzor UEFA Champions League, počeo je sa novom nagradnom igrom za tržište BiH u kojoj su glavne nagrade čak 60 putovanja na utakmice UEFA Lige šampiona.
Počevši od osmina finala i utakmice Inter : Bayern (12 karata), i uzvratnog susreta u Minhenu (još 12 karata), preko četvrtfinala i polufinala pa sve do spektakularnog finala na londonskom Wembley, Heineken vam pruža priku da sve ove utkmice gledate uživo.
Ono što je važno napomenuti jeste i to da nagrada pored karte za utakmicu podrazumijeva i prijevoz i smještaj u hotelu na dan utakmice, tako da je osigurano baš sve za vaš potpuni ugođaj.
Mehanika nagradne igre je vrlo jednostavna:
Kupone za učešće u nagradnoj igri moći ćete preuzeti u svim boljim kafićima i prilično velikom broju prodavnica širom BiH ili dobiti od hostesa iz Heineken Patrole koje će vikendom obilaziti sigurni smo i vaš omiljeni kafić.
Potrebno je da popunite taj kupon te ga ubacite u za to predviđenu kutiju koja je postavljena u tim kafićima i prodavnicama ili ga predate djevojkama iz Heineken Patrole. Time ste stekli pravo za učešće u nagradnim izvlačenjima koja će biti održavana nekoliko dana pred svaku od utakmica na koju se putuje.
Naravno - sa više popunjenih kupona i vaše šanse bivaju veće.
Sigurni smo da ćete se složiti da je ovo prilika koju ne bi trebali propustiti pogotovo ako imate na umu da je karte za neku od ovih utakmica gotovo nemoguće nabaviti jer se rasprodaju za nekoliko sati nakon što se puste u prodaju.
Heineken poručuje: DOKAŽI DA SI ŠAMPION I OSVOJI PUT NA UTAKMICE UEFA LIGE ŠAMPIONA.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.