Google proslavlja rođendan Keitha Haringa
Google je danas promijenio izgled svog loga u čast prerano preminulog njujorškog umjetnika Keitha Haringa, koji je u velikoj mjeri označio osamdesete godine na njujorškoj street art sceni.
Haring je rođen 4. maja 1958., a pažnju javnosti je zadobio svojim pop-art crtežima u njujorškoj podzemnoj željeznici, nakon čega će rasplesane figure jasnih boja postati njegov zaštitni znak. U osamdesetima počinje organizovati izložbe u Clubu 57 i postaje prava zvijezda tadašnje umjetničke scene. Družio se sa Madonnom, Jean-Michaelom Basquiatom i samim Andyjem Warholom, čiji uticaj na svoja djela nije negirao. Učestvuje na brojnim zvučnim bijenalima i izložbama, kao što su Whitney Biennal 1993. i Sao Paulo Biennal.
Svoje je ime već tada pretvorio u brand, a 1986. otvorio je vlastitu trgovinu nazvanu Pop Shop. Trgovina je bila opremljena majicama, posterima, gumbima i ostalim sitnicama s motivima njegovih crteža. U njegovoj prodavnici svoje mjesto je našao i društveni aktivizam na različitim poljima: podizanje svijesti o AIDS-u, borba protiv apartheida...
Zbog svega toga, Haring se smatra prvim mainstream street art umjetnikom, koji je svoju uličnu umjetnost uspio komercijalizirati.
Umro je od komplikacija povezanih s AIDS-om 16. februara 1990., a godinu dana ranije osnovana je Fondacija Keith Haring, koja se bavi borbom protiv ove bolesti.
Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.