Google predstavio novi pretraživač osnažen umjetnom inteligencijom

0
Radiosarajevo.ba
Google predstavio novi pretraživač osnažen umjetnom inteligencijom
Foto: Pexels / Ilustracija

Tehnološki gigant Google je pokrenuo obnovljeni pretraživač koji pokreće umjetna inteligencija, sa željom da nadoknadi nedostatak u trci sa Microsoftovim Bingom.

Američka tehnološka kompanija Google u srijedu, 10. maja je predstavila reviziju svog pretraživača kako bi uključila napredak umjetne inteligencije koji dominira svijetom tehnologije od pokretanja OpenAI-ja ChatGPT-a koji podržava Microsoft od prije šest mjeseci.

"S generativnom umjetnom inteligencijom poduzimamo slijedeći korak hrabrim i odgovornim pristupom", rekao je Sundar Pichai, izvršni direktor Googlea, na prezentaciji u srijedu.

Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže

Građani Vogošće na ulicama: I večeras održali protest, a evo šta traže

Na svojoj godišnjoj konferenciji za programere, Google je rekao da će milionima korisnika ponuditi nadogradnju unutar pretraživanja koja će uključivati sažetke generisane umjetnom inteligencijom za upite slične onima koje daju chatbotovi kao što je ChatGPT.

Nadogradnja pretraživanja u početku će biti dostupna samo u Sjedinjenim Američkim Državama putem sistema liste čekanja. Google je rekao da će zatim pokušati proširiti nadogradnju u nadolazećim mjesecima.

Pored uobičajenih rezultata pretrage, Google će korisnicima ponuditi i sažete odgovore na upite koje će stvarati umjetna inteligencija.

Na primjer, ako korisnika zanima koji je biciklo najbolje za savladavanje brdovitog puta do posla koji je dugačak osam kilometara, Googleov pretraživač će mu reći kakvi tipovi bicikala su dobri za vožnju po brdovitim putevima te da obrati pažnju na bicikla s amortizerima.

Korisnik će potom pretraživaču moći postaviti dodatno pitanje ili slijediti sugerisane upute za nastavak pretrage. Neovisno o tome za što se odluči, nakon toga će započeti svojevrsni razgovor s pretraživačem.

Google je rekao da korisnik tokom tog razgovora neće morati ponavljati informacije koje je već dao.

"Korisnici žele vidjeti informacije koje se povezuju s istaknutim brandom kao što je Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) ili s nekom medijskom kućom" rekla je Cathy Edwards, potpredsjednica Googleove podružnice koja radi na njegovoj tražilici.

Radiosarajevo.ba pratite putem aplikacije za Android | iOS i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram, kao i putem našeg Viber Chata.

/ Najčitanije

/ Komentari

Prikaži komentare (0)

/ Povezano

/ Najnovije